746 میلیارد ریال کالا در البرز کشف شد


746 میلیارد ریال کالا در البرز کشف شد

کرج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: 746 میلیارد ریال کالا به ظن قاچاق در سه ماهه نخست امسال در استان کشف و ضبط شد.

رامین ربیعی روز شنبه با اشاره به رتبه ویژه این استان در کشف کالاهای قاچاق عنوان کرد: طی سه ماهه نخست امسال بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در قالب گشت های مستقل و تلفیقی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، موفق به انجام ۹۳۱ مورد بازرسی و تشکیل ۱۶۶ پرونده در این زمینه شدند.

وی اضافه کرد: در سه ماهه نخست امسال بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در قالب گشت های مستقل و تلفیقی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، موفق به انجام ۹۳۱ مورد بازرسی و تشکیل ۱۶۶ پرونده در این زمینه شدند.

ربیعی گفت: در بازه زمانی سه ماهه گذشته، ارزش ریالی کشفیات به ظن قاچاق ۷۴۶ میلیارد ریال برآورد که پس از تحویل به سازمان اموال تملیکی، پرونده های تشکیل شده آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: عمده کالاهای کشف شده قاچاق در رده اقلام خوراکی، البسه، آرایشی، بهداشتی، طلا، جواهر، دارو و سیگار بوده است.

وی ارزش ریالی کشفیات قاچاق و ظن به قاچاق کل کشور را یک هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال عنوان و افزود: از این میزان ۷۴۶ میلیارد ریال آن مربوط به کشفیات استان البرز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند