تسریع در طرح‌های بازآفرینی شهری، در گرو حمایت‌ بودجه‌های ملی است


تسریع در طرح‌های بازآفرینی شهری، در گرو حمایت‌ بودجه‌های ملی است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، مسیرگشایی شهید شریفی را از نیازهای اساسی تبریز در حوزه عمران خواند و گفت: تزریق اعتبارات ملی به طرح‌هایی نظیر مسیرگشایی شهید شریفی، نقش تاثیرگذار در تسریع و مطلوبیت این طرح‌ها خواهد داشت.

شهرام دبیری در جریان بازدید گروهی از پروژه مسیرگشایی شهید شریفی، اظهار کرد: این طرح، در دو مسیر رفت و برگشت، در برنامه عمرانی شهرداری منطقه۴ و منطقه۱۰ گنجانده شده و تحولی اساسی در شرایط مسیر رضوان‌شهر به شهید مفتح رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های بازآفرینی شهری، جزئی از برنامه‌های ملی در حوزه مسکن و شهرسازی هستند، تشریح کرد: طرح‌های کلان شهر و نوسازی بافت‌های ناکارآمدی، در شاخص‌های عمرانی، خدماتی و حتی اقتصادی و معیشتی محلات کم‌برخوردار، تاثیر چشمگیر دارند و انتظار می‌رود نمایندگان، در پشتیبانی ملی این طرح‌ها، نقش‌آفرین باشند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر و سخنگوی شورا، با حضور در محدوده اجرایی پروژه مسیرگشایی شهید اجرایی، از وضعیت تملک این طرح بازدید کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیوع 3 بیماری خطرناک از داخل افغانستان به ایران !