ساعی: مشکل شغل سروش احمدی حل شد/ طرح ماسک ورزشی برای ورزشکاران ایده آل است


ساعی: مشکل شغل سروش احمدی حل شد/ طرح ماسک ورزشی برای ورزشکاران ایده آل است

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: با رایزنی‌های انجام شده مشکل شغل ملی پوش تکواندوی کشورمان حل شد.  

ساعی: مشکل شغل سروش احمدی حل شد/ طرح ماسک ورزشی برای ورزشکاران ایده آل است

هادی ساعی مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ماسکی که توسط یکی از تکواندوکاران طراحی شده است عنوان کرد: این طرح را من به وزارت ورزش و جوانان ارائه نکرده ام و این کار توسط فدراسیون تکواندو انجام شده است. اما من طرح این ماسک را دیده ام و از نظر من برای تمرینات بازیکنان خوب و ایده آل است. با این حال باید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی این طرح را مورد بررسی قرار دهند تا در صورت تایید بتوانیم در تمرینات از آن‌ها استفاده کنند.

او افزود: یکی از بازیکنان تکواندو در کنار این رشته ورزشی در کار تجهیزات تکواندو هم فعال است. طرح این ماسک به اندازه‌ای خوب است که شاید بازیکنان بتوانند بعد از شرایط کرونایی هم از آن استفاده کنند، چون از نظر تمرینات هوازی کمک حال بازیکن و ایده آل است. با این حال هنوز این طرح را به فدراسیون جهانی ارائه نکرده ایم.

ساعی درباره رفع مشکل سروش احمدی بازیکن تیم ملی تکواندو بیان کرد: شاغل شدن سروش احمدی را به من واگذار نکرده اند بلکه از طریق آشنایان خود شغلی برای سروش پیدا کردیم. گفت و گو‌های لازم میان طرفین انجام شد و در نهایت مشکل شغلی احمدی هم تقریبا با رایزنی‌ها رفع شد.

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو درباره امکان برگزاری اردوی تیم ملی آقایان اظهار کرد: هنوز شرایط تمرین تیم ملی فراهم نشده است و در صورتی که وزارت ورزش و جوانان به ما اجازه بدهد می‌توانیم شرایط را برای برگزاری اردو فراهم کنیم. با این حال هیچ رویدادی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است که بخواهیم برنامه ریزی کنیم. چون المپین‌های ما ۲ نفر هستند نظارت بهتری می‌توانیم انجام دهیم، اما باید بدانیم که چه رویدادی پیش روی ما است، پس فعلا نمی‌توانیم برنامه‌ای برای آن تنظیم کنیم.

بیشتر بخوانید

مسابقات لیگ تکواندو صرفا به صورت حضوری برگزار خواهد شد/ سلامت بازیکنان مهم‌ترین اولویت ما است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است