همیلتون و رایکونن از بازگشت آلونسو حمایت کردند


فرمول یک ایران – کیمی رایکونن و لوئیس همیلتون قهرمانان فرمول یک باور دارند که بازگشت فرناندو آلونسو هم برای او و هم برای فرمول یک خوب است و سن او مانعی برایش نیست. فرناندو آلونسو دو دوره قهرمان فرمول یک جهان، در سن 39 سالگی در فصل 2021 با تیم رنو به میدان فرمول یک باز می‌گردد. کیمی رایکونن در مورد بازگشت این راننده اسپانیایی گفت: خبر خوبی برای...

فرمول یک ایرانکیمی رایکونن و لوئیس همیلتون قهرمانان فرمول یک باور دارند که بازگشت فرناندو آلونسو هم برای او و هم برای فرمول یک خوب است و سن او مانعی برایش نیست.

فرناندو آلونسو دو دوره قهرمان فرمول یک جهان، در سن 39 سالگی در فصل 2021 با تیم رنو به میدان فرمول یک باز می‌گردد.

کیمی رایکونن در مورد بازگشت این راننده اسپانیایی گفت:

خبر خوبی برای فرمول یک و او است. خواهیم دید که این موضوع چطور برای او و فرمول یک رقم خواهد خورد، فکر می کنم که این دو خاطرات زیادی را با یکدیگر دارند.

لوئیس همیلتون نیز گفت:

هر چقدر که راننده های سطح برتر داشته باشیم برای این ورزش بهتر است. من با او صحبت نکرده ام و بنابراین دلایل (بازگشت) او را نمی دانم اما به او تبریک می گویم.

با توجه به سن ماتادور، نگرانی هایی مطرح است که کیمی می گوید با تمریناتی “هوشمندتر” و یادگرفتن اینکه “چه چیزهایی مفید هستند و چه چیزهایی مضر” به علاوه “تا آنجایی که امکان انجام دادن کارهایی را دارید که از خودتان انتظار دارید انجام دهید” حل می‌شوند:

سن فقط یک عدد است، اما اگر احساس کنید که چیزها دارند کمی سریع رخ می دهند، آن لحظه است که این موضوع به حساب می آید. هر کاری که شما انجام می دهید، نمی توانید زمان را به عقب برگردانید. اما صادقانه بگویم، شخصا در طی سالهای گذشته چیز متفاوتی را تجربه نکردم.

همیلتون و رایکونن از بازگشت آلونسو حمایت کردندهمیلتون و رایکونن از بازگشت آلونسو حمایت کردند

کیمی رایکونن و لوئیس همیلتون

لوئیس همیلتون نیز در این مورد گفت:

تصور می کنم که نقاط ضعف و قوتی برای این موضوع وجود داشته باشد. مطمئنا تجربه ارزش زیادی دارد و وقتیکه شما مخصوصا با یک تیمی به مانند رنو یا هر تیمی برای توسعه و حرکت رو به جلو و تکامل کار می کنید، تجربه می تواند به تیم کمک کند تا در جهت درست حرکت کند.

بنابراین این مسئله مطمئنا می تواند یک چیز مثبت برای آنها باشد. من نمی دانم که 40 ساله بودن چه حسی دارد بنابراین نمی دانم که این مسئله از لحاظ جسمانی چه چالش هایی را دارد. مایکل به اینجا آمد و من فکر می کنم که او از لحاظ جسمانی در آن سن فوق العاده بود، بنابراین شکی ندارم که فرناندو می تواند از لحاظ فیزیکی در شرایط ایده آلی باشد.

کیمی در ادامه به سوالی که در مورد ادامه دادن و رانندگی کردن در دهه چهارم زندگی پرسیده شد اینگونه پاسخ داد:

پاسخ دادن به این سوال غیر ممکن است. فکر می کنم که این مسئله کاملا منحصر به فرد باشد. اگر شما سالم بمانید و مصدومیت و مجروحیتی نداشته باشید که به شما چیزهایی را دیکته کنند، هر کسی می تواند احساس متفاوتی را داشته باشد.

مطمئنم که در نقطه ای محدودیت ها خودشان را نشان می دهند، به این خاطر که وقتیکه سن شما بالا می رود، چیزها بیشتر و بیشتر پیچیده می شوند. اما من الان اصلا احساس نمی کنم که چنین چیزی رخ داده باشد. فکر نمی کنم که کسی برای چنین سوالی جوابی داشته باشد، هر کسی متفاوت است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت