برنامه‌های مجازی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر


برنامه‌های مجازی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر

مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور از برگزاری برنامه‌های مجازی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

برنامه‌های مجازی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرگرد پاسدار محمد دانش‌فر مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور، در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: به دلیل شرایط موجود در کشور و آغاز موج دوم بیماری منحوس کرونا در تمامی استان‌ها، برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وی افزود: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوزات لازم را صادر کند، دو نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی در تهران بزرگ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.
دانش‌فر ادامه داد: از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، به مستند‌های «چله خاطرات»، «دفاعی که مقدس شد» و «خاکریزها» می‌شود اشاره کرد که در حال تولید و پیگیری هستند.
وی تصریح کرد: طبق فرمایش‌های امام خامنه‌ای فرماندهی کل قوا مبنی بر فعالیت مجدد قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا، این سازمان قرارگاه‌های پدافند زیستی خود را فعال کرده است.
دانش‌فر همچنین گفت: در طرح مبارزه با ویروس کرونا قرارگاه‌ها دوباره شروع به گندزدایی معابر شهر‌ها و تولید ماسک و توزیع رایگان آن با تلاش خادمین شهدا بین مردم عزیز خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد