شکایات مشتریان درباره باز شدن ناگهانی کاپوت کوروت 2020


شکایات مشتریان درباره باز شدن ناگهانی کاپوت کوروت 2020

واضح است که هیچ خودرویی بی‌عیب و ایراد و فوق‌العاده نیست. وقتی‌که از دیدگاه شخصی به این موضوع نگاه کنیم چنین چیزی واضح‌تر خواهد بود. همه دوستداران یک برند یا خودروی خاص قطعاً به نقطه‌ای خواهند رسید که ایرادات آن برند یا خودرو را قبول خواهند کرد. این بخشی از ماهیت علاقه به یک خودروست؛ … The post شکایات مشتریان درباره باز شدن ناگهانی کاپوت کوروت...

واضح است که هیچ خودرویی بی‌عیب و ایراد و فوق‌العاده نیست. وقتی‌که از دیدگاه شخصی به این موضوع نگاه کنیم چنین چیزی واضح‌تر خواهد بود. همه دوستداران یک برند یا خودروی خاص قطعاً به نقطه‌ای خواهند رسید که ایرادات آن برند یا خودرو را قبول خواهند کرد. این بخشی از ماهیت علاقه به یک خودروست؛ اما یک حقیقت باقی مانده: برخی مشکلات درباره هر خودرویی باید رفع شود.

شکایات مشتریان درباره باز شدن ناگهانی کاپوت کوروت 2020

این موضوع حتی درباره ی خودروی شاخص و محبوبی همچون شورولت کوروت ۲۰۲۰ نیز صادق است. ما قبلاً با برخی مشکلات این خودرو آشنا شده‌ایم. برخی از آن‌ها همچون مشکلات ارگونومیکی و قفل شدن خودرو جدی بوده و برخی نیز همچون دوخت های روی داشبورد ساده و گذرا بوده‌اند.

البته هیچ‌چیزی جدی‌تر از مشکل اخیر گزارش شده نیست. برخی مالکان کنونی کوروت جدید می‌گویند در زمان حرکت با خودروی خود شاهد باز شدن ناگهانی کاپوت کوروت بوده‌اند.

کوروت بلاگر نیز دو گزارش از NHTSA درباره این مشکل را پیدا کرده است. همچنین دو شکایت از طرف مالکان در نزد NHTSA ثبت شده که تاریخ اولی ۱۱ آوریل ۲۰۲۰ و دومی نیز سی ام همین ماه بوده است. البته هر دو شکایت مشابه یکدیگر بوده و گفته شده که کاپوت جلو در زمان حرکت خودرو باز شده و دید راننده را مختل کرده است.

شاید برخی افراد بگویند کاپوت این خودروها قبل از حرکت باز بوده اما باید در نظر داشت در صورت باز بودن کاپوت چراغ هشداری در پشت آمپرهای خودرو روشن خواهد شد. در این دو شکایت ادعا شده کاپوت بدون هیچ‌گونه هشداری باز شده است.

شکایات مشتریان درباره باز شدن ناگهانی کاپوت کوروت 2020

ما کاملاً مطمئن نیستیم که دلیل این اتفاق چه چیزی می‌تواند باشد و به نظر می‌رسد این مشکل در مراحل اولیه خود کشف شده است. هنوز شورولت به این خبر واکنشی نشان نداده است.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان