غرق شدن در رودخانه های قزوین بحران جبران ناپذیر فصل تابستان


غرق شدن در رودخانه های قزوین بحران جبران ناپذیر فصل تابستان

قزوین - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت : غرق شدن در رودخانه و کانالهای قزوین بحران جبران ناپذیر در فصل تابستان است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری قزوین ، قدرت اله مهدیخانی با اشاره به آمار بالای غرق شدگی در سد مخرنی طالقان، رودخانه ها و شبکه آبیاری کانال دشت قزوین ، کانالهای فرعی افزود : یکی از بحرانهای دامن گیر این استان در فصل تابستان غرق شدگی است که به دلیل عدم جدی گرفتن این تهدید و اعتماد به نفس کاذب ایجاد شده و خسارات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به غرق شدن 2 نفر از هم استانی ها در هفته گذشته یادآورشد : متاسفانه یک پسر بچه 12 ساله در منطقه الموت روستای مدان در هفته جاری در پی بارندگی شدید مقطعی و طغیان رودخانه در آب غرق شد که جسد او توسط اقوام یافت شد که این ضایعه بسیار درد آور و تاثر برانگیز است.

مهدیخانی افزود : فرد دیگری در کانال آب کشاورزی غرق شد که متاسفانه علی رغم تلاش و پیگیری زیاد نیروهای آتش نشانی و هلال احمر ،این جسد یافت نشده که باید جریان آب با حکم دادستان در کانال قطع شود که این امر به نوبه خود آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد خواهد آورد.
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با قدردانی از زحمات نیروهای امدادی از مردم این استان خواست نسبت به علایم هشدار و اطلاع رسانی های انجام گرفته در مورد ممنوعیت شنا توجه لازم را داشته باشند.

وی یادآورشد : مردم استان قزوین باید رگبارهای فصلی حتی در تابستان را جدی بگیرند چرا که می تواند منجر به بروز سیلاب های مرگ باری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان