طرح جامع منطقه نمونه گردشگری دریاچه کشت و صنعت مغان اجرا می‌شود


طرح جامع منطقه نمونه گردشگری دریاچه کشت و صنعت مغان اجرا می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با حضور مسوولان شرکت مشاور و بازدید از منطقه مقدمات تهیه و اجرای طرح جامع برای منطقه نمونه گردشگری دریاچه شهرک کشت و صنعت مغان فراهم شد.

فرزاد کیسان روز شنبه در بازدید از دریاچه شهرک کشت و صنعت مغان اظهار داشت: بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام شده طرح جامع گردشگری برای منطقه نمونه گردشگری دریاچه شهرک کشت و صنعت مغان تهیه و اجرا خواهد شد.
او افزود:: پس از تهیه طرح جامع گردشگری برای منطقه نمونه گردشگری دریاچه شهرک کشت و صنعت مغان زمینه برای اجرای این طرح نیز فراهم خواهد شد.
معاون اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اجرای این طرح را زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری در منطقه مغان دانست و عنوان کرد: در راستای تحقق اهداف گردشگری، طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان در حال اجراست.
وی به حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های گردشگری بویژه شمال استان و شهرستان پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد تلاش و جدیت بر این است تا با جذب سرمایه‌گذاران زمینه برای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در این منطقه مرزی را فراهم آوریم.

پارس‌آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!