بورس آذربایجان‌غربی همچنان روی خط سبز


بورس آذربایجان‌غربی همچنان روی خط سبز

ارومیه- ایرنا- مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان معامله بیش از 126 میلیون و 541 هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان، بیان کرد: ارزش معامله‌های این بازار طی هفته گذشته در استان بیش از 2 هزار و 267 میلیارد ریال بود.

وحید جوادی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با ۱۴۰ هزار و ۷۴۰ واحد افزایش به یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۴۲ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش یک‌هزار و ۱۶۰ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۸ هزار و ۱۶۰ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۲۸۹ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری مشاوران سهام بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۸ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۶۲ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۱۳ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟