شصت‌ویکمین جایگاه سوخت مایع در منطقه قم افتتاح شد


شصت‌ویکمین جایگاه سوخت مایع در منطقه قم افتتاح شد

مدیر شرکت ملی پخش منطقه قم از افتتاح یک جایگاه سوخت در استان قم خبرداد و گفت: با راه‌اندازی این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در سطح منطقه به 61 جایگاه افزایش یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، سیدمحمود طاهری در این باره گفت: جایگاه عرضه سوخت مایع «پامچال» هم‌زمان با دهه کرامت توسط مسئولان این شرکت افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه احداث جایگاه‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به هم‌استانی‌های گرامی و هموطنان عزیز است، با راه‌اندازی جایگاه پامچال، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان قم به ۶۱ جایگاه رسید.

طاهری تأکید کرد: این جایگاه در محور سلفچگان - ساوه و در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر مقدس قم با مالکیت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۹۵۰ مترمربع احداث شده و دارای یک مخزن بنزین و دو مخزن نفت‌گاز است.

وی اظهار کرد: این جایگاه دارای یک سکوی عرضه بنزین با دو تلمبه و دو سکوی عرضه نفت گاز با چهار تلمبه و در مجموع دارای ۱۲ نازل است که برای ۱۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است و با راه‌اندازی بخش‌های دیگر از جمله رستوران و کارواش، خدمات رفاهی افزایش خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق