با تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک آشنا شوید


با تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک آشنا شوید

تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک بدون شک در نسل آینده حمل و نقل نقش اساسی را ایفا خواهد کرد. در ادامه با مشخصات این تاکسی هوایی آشنا می‌شویم. طی چند دهه گذشته خودروهای پرنده به یکی از رویاهای انسان‌ها تبدیل شده‌اند؛ خودروهایی که می‌توانند نسل آینده حمل و نقل را دگرگون سازند. در همین... نوشته با تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک آشنا شوید اولین...

تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک بدون شک در نسل آینده حمل و نقل نقش اساسی را ایفا خواهد کرد. در ادامه با مشخصات این تاکسی هوایی آشنا می‌شویم.

طی چند دهه گذشته خودروهای پرنده به یکی از رویاهای انسان‌ها تبدیل شده‌اند؛ خودروهایی که می‌توانند نسل آینده حمل و نقل را دگرگون سازند. در همین راستا شرکت اوربان آئروناتیکس موفق به توسعه هواپیمای عمود پرواز سیتی هاوک شد. این شرکت توانست با همکاری با سایر شرکت‌ها برای خودرو پرنده خود از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژنی استفاده کند.

مشخصات تاکسی پرنده

با تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک آشنا شویدبا تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک آشنا شوید

بر اساس تصاویر منتشر شده، اوربان آئرو سیتی هاوک از دو تانک هیدروژنی و دو هسته سلول سوختی بهره می‌برد. انرژی الکتریسیته که این بخش تولید می‌کند، انرژی دو موتور الکتریکی این خودرو را تامین خواهند که در مجموع قدرتی برابر با ۹۳۹ اسب بخار خواهد بود. این موتورهای برقی با به حرکت در آوردن روترهای داخلی با تکنولوژی فن کرافت باعث حرکت این خودرو پرنده خواهند شد. این روترها با برخورداری از تکنولوژی آئرودینامیکی می‌توانند سطح پایداری، سرعت و کنترل را ارتقا دهند که نتیجه آن کاهش سروصدا و افزایش ایمنی خواهد بود.

با تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک آشنا شویدبا تاکسی پرنده اوربان آئرو سیتی هاوک آشنا شوید

اوربان آئرو سیتی هاوک با داشتن تکنولوژی سلول سوختی از عملکرد انرژی خارق‌العاده برخوردار شده و به همین دلیل دارای طول عمر ۲۰ هزار ساعتی است. این خودرو پرنده همانند سایر خودروهای هیدروژنی ظرف چند دقیقه می‌تواند فرایند سوخت‌گیری مجدد را انجام دهد. حداکثر سرعت این خودرو هیدروژنی حدود ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت با برد ۱۶۱ کیلومتری اعلام شده است. البته برد حرکتی این خودرو آنچنان زیاد نیست، اما برای یک سرویس اضطراری یا تاکسی پرنده مناسب است.

این تاکسی هوایی دارای ظرفیت ۵ نفره بوده و می‌تواند مسافران را به مکان‌های مختلفی حمل کند. طراحان برای این خودرو یک چتر نجات ویژه در نظر گرفتند تا در صورت خطر، خودرو را به همراه سرنشینان در کمال صحت و سلامت به زمین برساند. البته این محصول در حال توسعه است و تا پایان این دهه میلادی وارد بازار نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی