طرح های «تابستانه فهما» در کانون های مساجد اجرایی می شود / برنامه های اوقات فراغت در 550 کانون


طرح های «تابستانه فهما» در کانون های مساجد اجرایی می شود / برنامه های اوقات فراغت در 550 کانون

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ها و برنامه های اوقات فراغت «تابستانه فهما» در 550 کانون های مساجد استان اردبیل اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (17 تیرماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت با عنوان «تابستانه فهما» در کانون فرهنگی هنری توحید مجتمع صنعتی آرتاویل تایر گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ها و برنامه های اوقات فراغت «تابستانه فهما» در 550 کانون های مساجد استان اردبیل اجرایی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا متاسفانه این برنامه ها با محدودیت و مشارکت فعالان اعضای کانون های مساجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش مسائل بهداشتی و فردی از جمله اولویت برنامه ها برای مقابله با بیماری کرونا است که از ابتدای شیوع این بیماری در کانون ها مساجد برگزار می شود و روند این مسئله نیز ادامه خواهد داشت.

سقاء خاطر نشان کرد: نگاه کلی به مسئله اوقات فراغت و برگزاری دوره های مختلف در همه موضوع ها از جمله قرآنی، هنری و درسی و آموزشی، برنامه های فرهنگی و توجه به مسائل اجتماعی از جمله همکاری و همیاری در طرح های کمک مومنانه از کارهای عملیاتی در تابستانه فهما خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: علاقمندان برای مشارکت در فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد می تواند با مراجعه به سامانه بچه های مساجد و عضویت در کانون محله همراهی خود را با مسجد محله آغاز کنند.

این مقام مسئول اذعان داشت: تمامی فرآیند ثبت نام مدیران و اعضای کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد تکمیل شده و م اکنون فعالیت های فرهنگی انجام شده در سطح محلات را می تواند از طریق این سامانه پیگیر شد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟