فراکسیون مهدویت در مجلس ایجاد شود/ نمایندگان ملت دغدغه‌مند مباحث مهدوی باشند


فراکسیون مهدویت در مجلس ایجاد شود/ نمایندگان ملت دغدغه‌مند مباحث مهدوی باشند

حجت‌الاسلام نصوری با اشاره به دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با مدیر و معاونان مرکز تخصصی مهدویت، گفت: حجت‌الاسلام آقاتهرانی در این دیدار بر ایجاد دغدغه‌مندی مهدوی در نمایندگان ملت، ایجاد فراکسیون مهدویت و نیز ساماندهی فعالیت‌های مهدوی تاکید کرد.

حجت الاسلام «محمدرضا نصوری» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با رئیس، معاونان و کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خبر داد و اظهار کرد: در ابتدای این جلسه که روز گذشته (شنبه، 7 تیرماه) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین کلباسی، رئیس مرکز گزارش اجمالی از فعالیت های مرکز و معاونت های پژوهش، آموزش، تبلیغ و ارتباطات، فضای مجازی و کودک و نوجوان آن ارائه کرد.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: در ادامه حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی آقاتهرانی»، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد اگر معارف مهدوی به گونه ای صحیح به مردم برسد همه به اسلام راستین می گروند، و اکنون زمان این کار است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام آقاتهرانی همچنین بر ارائه علمی و دقیق مباحث مهدویت تاکید کرد و بررسی درباره افکار مستشرقانی را که در حوزه مهدویت کار کرده اند، ضروری دانست.

فراکسیون مهدویت در مجلس ایجاد شود/ نمایندگان ملت دغدغه‌مند مباحث مهدوی باشند

حجت الاسلام نصوری در ادامه بیان کرد: رئیس کمسیون فرهنگی مجلس از استادان و کارشناسان مرکز برای حضور در مجلس یا در صحن علنی یا حداقل در کمیسیون فرهنگی دعوت کرد تا مباحث مهدوی برای نمایندگان ملت تشریح و در آنها نسبت به این مهم، دغدغه مندی ایجاد شود.

وی درباره دیگر مباحث مطرح شده از سوی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست مشترک با رئیس و معاونان مرکز تخصصی مهدویت، ابراز کرد: ساماندهی فعالیت های مهدوی و خروج این فعالیت ها از حالت جزیره ای و رسیدن به اجماع و اتفاق نظر و عمل، ایجاد فراکسیون مهدویت در مجلس و ساماندهی برنامه های فرهنگی هنری در موضوع مهدویت در قالب کتاب و فیلم ازجمله این مباحث بود.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت اضافه کرد: با توجه به عضویت حجت الاسلام آقاتهرانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ایشان مسئله پیگیری فعالیت های مهدوی در این شورا را نیز در این جلسه مطرح کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید بر پیشگیری از بحث های انحرافی مهدویت، مبارزه با مدعیان دروغین و ابراز خرسندی از ورود به مرکز تخصصی مهدویت به این عرصه از دیگر مباحث رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در این جلسه بود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس