چطور به محل اقامتمان در تور اعتماد کنیم؟


اولین ویژگی مهم در انتخاب محل اقامت شما در سفر چیست؟ سرویس بهداشتی، دسترسی خوب به جاذبه های منطقه یا برخورد پرسنل؟ به هر حال هرکس برای انتخاب هتل، هاستل یا آپارتمان محل اقامتش معیارهای خودش را دارد. با این حال سوال اصلی این است: laquo;چطور به محل اقامتمان اعتماد کنیم؟ raquo;

اولین ویژگی مهم در انتخاب محل اقامت شما در سفر چیست؟ سرویس بهداشتی، دسترسی خوب به جاذبه‌های منطقه یا برخورد پرسنل؟ به هر حال هرکس برای انتخاب هتل، هاستل یا آپارتمان محل اقامتش معیارهای خودش را دارد. با این حال سوال اصلی این است: «چطور به محل اقامتمان اعتماد کنیم؟»

راه‌های مختلفی برای شناخت هتل وجود دارد. از پرس و جوی محلی تا جستجو در اینترنت. ممکن است برای سفر به شهر یا کشوری، از دوستان، آشنایان یا اعضای فامیل بپرسید، شاید هم تبلیغات هر هتل شما را برای رزرو آنجا ترغیب کند. یک گزینه‌ی دیگر هم جستجوی اینترنتی است؛ مخصوصا این روزها که اینترنت پیوند عمیقی با زندگی همه‌ی ما دارد.

همیشه در میان جستجوهای اینترنتی برای پیدا کردن هتل و رزرو آن، به اولین مورد که برخورد می‌کنیم، سایت معروف Booking است. بوکینگ دات کام از معتبرترین سایت‌های رزرو هتل، بلیط هواپیما و اجاره‌ی ماشین است. با این حال مهم‌ترین وظیفه‌اش خدمت‌رسانی به افراد برای پیدا کردن هتلی مناسب است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما مطلب ما راجع به سایت Booking را بخوانید.

در این سایت شما می‌توانید انواع و اقسام اطلاعات مورد نیازتان را پیدا کنید. هیچ فرقی نمی‌کند که کجا می‌خواهید بروید، بوکینگ دات کام برای شما هرکاری می‌کند. اعتماد و اطمینان در این سایت حرف اول را می‌زند. نزدیک 13 هزار نفر در سراسر جهان در این کمپانی به صورت 24 ساعته مشغول کارند. قوانین سخت‌گیرانه‌ای که بازرسان و کارشناسان بوکینگ دات کام برای ثبت‌نام هتل‌ها و سایر محل‌های اقامتی دارند، این اطمینان را به همه‌ی گردشگران می‌دهد که نگران جای اقامتشان نباشند. به جرئت می‌توان گفت که اگر در بوکینگ هتلی پیدا و آن را رزرو کنید، پشیمان نخواهید شد. تمام اطلاعاتی که در صفحه‌ی اینترنتی هر هتل در بوکینگ نوشته شده، دقیقا همان چیزی است که شما با اقامت در آنجا با آن‌ روبرو می‌شوید.

یکی دیگر از سایت‌های خوبی که در گردشگری مجازی فعال است، تریپ ادوایزر است. اگر مطلبی که ما قبلا درباره‌ی این سایت نوشته‌ایم را خوانده باشید، می‌دانید که تریپ ادوایزر حجم وسیعی از اطلاعات سفر را به مخاطبانش ارائه می‌دهد.

از نظرات افراد استفاده کنید

یکی از کارهای مهمی که می‌توانید در مراجعه به دو سایت بوکینگ و تریپ ادوایزر انجام دهید، مطالعه‌ی دقیق نظرات است. بیشتر افراد براساس تجربه‌هایشان از اقامت در هتل، نظرات خود را به ثبت می‌رسانند.

تفاوت در سیستم نظردهی بین بوکینگ و تریپ ادوایزر

یکی از تفاوت‌های دو سایت بوکینگ و تریپ ادوایزر نحوه‌ی نظردهی در بخش محل‌های اقامتی است. افراد اگر بخواهند در بوکینگ درباره‌ی هتلی نظر بدهند، تنها از طریق ارسال لینک نظرخواهی سایت این کار را می‌توانند بکنند. اما در تریپ ادوایزر نیازی به چنین فرمی نیست. شما می‌توانید بدون عضویت در سایت این کار را انجام بدهید. با این حال هر دوی آن‌ها جزو معروف‌ترین و قابل اطمینان‌ترین سایت‌های گردشگری و رزرو هتل هستند.

به علامت‌های اختصاری و کلمه‌های مهم دقت کنید

خوشبختانه سایت بوکینگ، با استفاده از آیکون‌های مناسب و کلمات کلیدی به کاربران و گردشگران کمک می‌کند تا تصوری جالب از امکانات و نحوه‌ی سرویس‌دهی هتل بدست بیاورند. استفاده از علامت‌هایی مثل تخت دوبل، سه تخته، وای فای و... به شما کمک می‌کند تا بدون مطالعه‌ی یک مطلب طولانی، اطلاعات کلی و جزیی هتل را بدست آورید.

به ستاره‌ها نگاه کنید

«این هتل چند ستاره است؟» این سوالی است که همه‌ی شما برای اقامت در هتل، از مسئول فروش آژانس یا کسی که قبلا در آن هتل بوده، می‌پرسید. در بوکینگ و تریپ ادوایزر شما به راحتی می‌توانید به این سوال برسید.

چطور به محل اقامتمان در تور اعتماد کنیم؟

هرچیزی که بخواهید در بوکینگ پیدایش می‌کنید.

عکس‌ها را ببینید

ممکن است همه از دیدن عکس‌های آتلیه‌ای یک هتل لذت ببرند اما اگر صحبت از اقامت واقعی در هتل باشند، باز هم به این عکس‌ها اعتماد می‌کنند؟ مسلما خیر. بیشتر افراد ترجیحشان این است که عکس‌هایی واقع‌گرایانه و طبیعی از اقامتگاه‌ها را ببینید. در هر دوی این سایت‌ها، بیشتر عکس‌ها توسط مسافران و گردشگران تهیه شده. پس نگران نباشید که مبادا عکس‌ها بیش از حد اغراق شده باشند.

چطور به محل اقامتمان در تور اعتماد کنیم؟

عکس‌ها را به دقت ببینید.

دالاهو برای انتخاب محل اقامت چکار می‌کند؟

اگر در سفرهای خارجی با ما همراه بوده‌اید، حتما در بخش محل اقامت هر سفر دیده‌اید که ما هتل‌هایی را انتخاب می‌کنیم که در سایت بوکینگ به ثبت رسیده باشند. یکی از مزیت‌های انتخاب هتل از طریق بوکینگ این است که شما به راحتی با کلیک بر روی اسم هتل، وارد صفحه‌ی آن در سایت بوکینگ می‌شوید و تمامی اطلاعات لازم را می‌توانید در آنجا ببینید: عکس‌ها، لوکیشن محل اقامتی، نظرات کاربران، امتیاز هتل، ستاره‌های هتل و کلی اطلاعات دیگر که به درد شما می‌خورد.

«دالاهو با در نظر گرفتن تمامی شاخصه‌های اقامتی، زمان اجرای تور و همچنین بررسی دقیق هتل‌ها در هر شهر و کشوری، تمام تلاشش را می‌کند تا هتل‌های خوبی را در سایت بوکینگ انتخاب کند.»



1399/04/21 | کد مطلب: 3770
برچسب‌ها: نکات سفر
چطور به محل اقامتمان در تور اعتماد کنیم؟
چطور به محل اقامتمان در تور اعتماد کنیم؟ شیما تیموری
چطور به محل اقامتمان در تور اعتماد کنیم؟ یک باستان‌شناس با کلی علاقمندی؛ سفر، موسیقی، حیوانات، کتاب و...

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک