اوله گونار سولسشر: مشتاقانه منتظر تقابل با اشلی یانگ و لوکاکو در لیگ اروپا هستیم


اوله گونار سولسشر: مشتاقانه منتظر تقابل با اشلی یانگ و لوکاکو در لیگ اروپا هستیم

سرمربی نروژی شیاطین سرخ خواهان تقابل با بازیکنان سابق خود است.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا انجام شد و منچستریونایتد باید به مصاف برنده بازی برنده باشاک شهیر و کپنهاگن برود و اینتر نیز باید به مصاف برنده بازی رنجرز و لورکوزن برود.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، از اوله گونار سولسشر راجع به ناراحتی آنتونی مارسیال در هنگام خروجش از زمین در بازی با استون ویلا سوال شد و او پاسخ داد:

وقتی که ناراحتی او را در هنگام خارج شدن از زمین مشاهده کردم، خیلی خوشحال شدم زیرا من می خواهم که بازیکنانم خواستار حضور در میدان و بازی در کنار هم تیمی های خود باشند. چنین چیزی فوق العاده است.

منچستریونایتد مجددا به روند قهرمانی های خود در لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت

من اطمینان دارم که منچستریونایتد چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد و مجددا به روند قهرمانی های خود در لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت. چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؟ این به تک تک افراد حاضر در اینجا بستگی دارد و این که ما با چه سرعتی بتوانیم این روند را طی کنیم. به عنوان یک تیم در حال پیشرفت هستیم اما به یاد داشته باشید که ما راه بسیار طولانی ای را در یک فصل طی کرده ایم. بیایید از صحبت های پوگبا در اتاق رختکن (راجع به جاه طلبی منچستریونایتد) استفاده کنیم و هر روز انتظارات و خواسته های بیشتری از یکدیگر داشته باشیم.

از سولسشر راجع به عملکرد درخشان گرینوود در بازی های اخیر سوال شد و او پاسخ داد:

درست قبل از این که به اینجا بیایم، تیم جوانان ما با نتیجه 4-3 تیم جوانان چلسی را شکست داد و فکر می کنم که گرینوود در آن مسابقه 3 گل به ثمر رساند. آن بازی را به صورت ویدیویی تماشا کردم. بنابراین کاملا طبیعی است که او کنترل خوبی روی توپ داشته باشد و بتواند اینگونه گلزنی کند.

از سولسشر درباره قرعه کشی لیگ اروپا سوال شد و او پاسخ داد:

وقتی به بازی های لیگ اروپا و مراحلی که پیش روی ما قرار دارند نگاه کنید، امکان تقابل ما با وولورهمپتون وجود دارد. همچنین امکان تقابل ما با اشلی یانگ و روملو لوکاکو (اینتر) وجود دارد و این ها بازی هایی هستند که ما مشتاقانه منتظرشان هستیم و فقط می خواهیم به روند خوب خود در این رقابت ها ادامه دهیم.

همچنین بخوانید:

قرعه کشی لیگ اروپا 2019/20 | مصاف احتمالی اینتر با آلمانی ها و قرعه سخت منچستریونایتد در صورت حضور در نیمه نهایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز