سوغاتی سینمایی جدید دولت!


سوغاتی سینمایی جدید دولت!

نتیجه سیاستگذاری و نحوه مدیریت سینمایی دولت این شده که مشتی فیلم، با تماشگر انگشت شمار در گروه هنر و تجربه روی دست مانده‌اند.

به گزارش مشرق، تیزر تبلیغاتی یکی از فیلم‌هایی که بناست تا چند روز دیگر روی پرده برود، گویای اوج گیری ابتذال و توهین به مخاطب در سینمای امروز ایران است! این تیزر نشان می‌دهد که در بخش‌هایی از این فیلم، گروهی از مردها با حالتی چندش‌آور و تحقیرآمیز ، همراه با ترانه‌های نیم قرن قبل و دوران طاغوت، می‌رقصند! این گونه صحنه‌ها و بازخوانی ترانه‌های لس‌آنجلسی و طاغوتی، در تعداد زیادی از فیلمفارسی‌های سال‌های اخیر سینمای ایران، تکرار شده است؛ طوری که گویی چنین فیلم‌هایی، با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری خاصی ساخته می‌شوند. هر روز نیز بر تعداد این نوع فیلم‌ها و غلظت رقاصی و ترانه خوانی طاغوتی در آنها بیشتر از قبل می‌گردد!

یکی از افتخارات سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران، پاکیزگی و خانوادگی بودن این سینما بود. اما متأسفانه با عملکرد غلط مدیران سینمایی طی ۲۰ سال اخیر، به ویژه در دولت کنونی سینمای ایران باز هم با فیلم‌های سخیف و بی‌آبرو که تماشای آنها در کنار خانواده شرم‌آور است، محاصره شده است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا