مهاجری: مشکل ما بدنی و نداشتن بدنساز است/ در 13 روز سه بازی سنگین انجام دادیم


مهاجری: مشکل ما بدنی و نداشتن بدنساز است/ در 13 روز سه بازی سنگین انجام دادیم

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: مشکلات تیم را می‌دانم و باید آن‌ها را برطرف کنیم، اما مشکل بزرگ ما بدنی و نداشتن بدنساز است.

مهاجری: مشکل ما بدنی و نداشتن بدنساز است/ در 13 روز سه بازی سنگین انجام دادیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به شرایطی که پرسپولیس داشت، برنامه‌ای آماده کرده بودیم. تا دقایق پایانی نیز موفق بودیم، اما در جایی که باید تمرکز می‌کردیم، یک توپ لو و پنالتی دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

او افزود: مشکلات تیم را می‌دانم و باید آن‌ها را برطرف کنیم و بحث این نیست که چرا شکست خوردیم. مشکل عمده ما بدنی است. لیگ برای ما ادامه دارد. بازیکنان تلاش خودشان را کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. بچه‌ها بیشتر از توان خودشان در این بازی زحمت کشیدند.

بیشتر بخوانید

ماشین سازی صفر - پرسپولیس یک/ ترابی این‌بار هم قفل بازی را برای یحیی باز کرد

مهاجری گفت: اولویت ما حفظ و چرخاندن توپ بود، اما بضاعتی که این کار را انجام دهیم، نداشتیم. در ۱۳ روز سه بازی سنگین انجام داده ایم و این باعث شد که نتوانیم به پرسپولیس فشار بیاوریم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در پایان گفت: پرسپولیس نسبت به بازی گذشته یک تغییر داشت. یک هافبک در بازی قبل اخراج شده بود که حسین‌پور به جای او بازی کرد. ما بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم که همان‌طور هم شد. زمان می‌برد تا افکارمان را پیاده کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا