حاشیه دیدار ماشین سازی و پرسپولیس / ترابی به رتبه دوم جدول گلزنان لیگ رسید


حاشیه دیدار ماشین سازی و پرسپولیس / ترابی به رتبه دوم جدول گلزنان لیگ رسید

مهدی ترابی با به ثمر رساندن دومین گل سه امتیازی خود در 2 بازی اخیر پرسپولیس، به رتبه دوم جدول برترین گلزنان لیگ صعود کرد. در دقیقه 50 دیدار ماشین سازی و پرسپولیس برخورد محمد خرم الحسینی با حسین کنعانی زادگان سبب شد هافبک جوان ماشین سازی با فریاد زیاد روی زمین بیفتد و برای بیرون بردن وی از زمین، برانکارد به زمین آورده شود امابلافاصله پس از...

حاشیه دیدار ماشین سازی و پرسپولیس / ترابی به رتبه دوم جدول گلزنان لیگ رسید
حاشیه دیدار ماشین سازی و پرسپولیس / ترابی به رتبه دوم جدول گلزنان لیگ رسید

مهدی ترابی با به ثمر رساندن دومین گل سه امتیازی خود در ۲ بازی اخیر پرسپولیس، به رتبه دوم جدول برترین گلزنان لیگ صعود کرد.

در دقیقه ۵۰ دیدار ماشین سازی و پرسپولیس برخورد محمد خرم الحسینی با حسین کنعانی زادگان سبب شد هافبک جوان ماشین سازی با فریاد زیاد روی زمین بیفتد و برای بیرون بردن وی از زمین، برانکارد به زمین آورده شود امابلافاصله پس از مداوای پزشکان، خرم الحسینی به بازی برگشت.

* در دقیقه ۵۶ خرم الحسینی با اعتراض به تعویض جای خود را به قائم اسلامی خواه داد و به این شکل ناراحتی خود را به دلیل بیرون آمدن از زمین اعلام کرد.

* دومین تعویض ماشین سازی در دقیقه ۵۹ انجام شد که این بار هم بازیکن تعویضی یعنی بابک مرادی اعتراض خود را به خروجش از زمین و آمدن اتابک زارعی به بازی اعلام کرد.

* در دقیقه ۶۰ فردین عابدینی در حالیکه در کنار زمین مشغول گرم کردن خود بود به خاطر اعلام خطا به سود پرسپولیس به داور معترض شد که به همین دلیل رضا کرمانشاهی با رها کردن بازی به لب خط آمد و مدافع نیمکت نشین ماشین سازی را با کارت زرد جریمه کرد.

* غیبت ۹ بازیکن پرسپولیس برای این بازی عاملی بود تا یحیی گل محمدی تنها ۶ بازیکن ذخیره در اختیار داشته باشد و سه جای خالی روی نیمکت این تیم دیده شود.

* رضا مهاجری پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس به اتابک زارعی که دقایقی قبل وی را به زمین فرستاده بود، معترض شد.

* پیش از پنالتی زدن مهدی ترابی، حامد لک پشت به این بازیکن تور دروازه ماشین سازی را گرفته بود و به این شکل تمرکز کرد اما در نهایت برخلاف بازی رفت نتوانست مانع گل شدن پنالتی پرسپولیسی ها شود.

* وینگر ملی پوش پرسپولیس مانند دیدار قبلی این تیم بار دیگر یک گل سه امتیازی به ثمر رساند تا به نخستین بازیکن پرسپولیس در لیگ نوزدهم تبدیل شود که تعداد گل هایش ۲ رقمی شده است. ترابی با این گل در کنار عیسی آل کثیر در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ قرار گرفت.

* پس از خطای شاهین ثاقبی روی علی علیپور که با اخراج هافبک ماشین سازی همراه شد، برخی نیمکت نشین های پرسپولیس با ثاقبی مجادله لفظی داشتند.

رضا مهاجری در پایان بازی اعتراض خود را به عملکرد شاگردانش در این دیدار مطرح کرد.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !