هارد قابل حمل با طراحی کاملا متفاوت! (+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا؛ محمدمهدوی – معمولا تصور ما از یک هارد قابل حمل به شی مربعی یا مستطیل شکلی محدود می شود که  براحتی می توان آنرا در کیف یا جیب جا به جا کرد اما Hikvision اخیرا از یک هارد قابل حمل اس اس دی رونمایی کرده که حداقل از منظر کابینت با دیگر محصولات بازار تفاوت دارد. این محصول به شکل دایره ای و در ابعاد 5.50 در 5.50 در 2.30 اینچ با...

مجله آنلاین موبنا؛ محمدمهدوی – معمولا تصور ما از یک هارد قابل حمل به شی مربعی یا مستطیل شکلی محدود می شود که براحتی می توان آنرا در کیف یا جیب جا به جا کرد اما Hikvision اخیرا از یک هارد قابل حمل اس اس دی رونمایی کرده که حداقل از منظر کابینت با دیگر محصولات بازار تفاوت دارد.

هارد قابل حمل با طراحی کاملا متفاوت! (+تصاویر)

این محصول به شکل دایره ای و در ابعاد 5.50 در 5.50 در 2.30 اینچ با سنگینی 90 گرم تولید شده است. بدنه براق و صیقلی نیز بر جذابیت های آن افزوده است.
این هارد در ظرفیت های 512 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه شده و رابطه اتصال آن نیز اینترفیس تایپ-سی یو اس بی 3.1 نسل دوم است که سرعت جابجایی اطلاعات را به 510MB/s می رساند.

هارد قابل حمل با طراحی کاملا متفاوت! (+تصاویر)

در قسمت میانی دیسک یک دایره کوچک مشاهده می شود که در واقع سنسور اثر انگشت است تا امنیت اطلاعات کاربر نیز تضمین شود. تا 5 پارتیشن را می توان با اثر انگشت رمزگذاری کرد.

برای خرید این محصول در صفحه آمازون باید 109.99 و 158.99 دلار کنار بگذارید.

هارد قابل حمل با طراحی کاملا متفاوت! (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان