ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین با بهره‌گیری با عمر باتری 1 ماهه رونمایی شدند


ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین با بهره‌گیری با عمر باتری 1 ماهه رونمایی شدند

ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین از خانواده‌های Fenix 6، Instinct و Tactix Delta‌ با بهره‌گیری از عمر باتری طولانی معرفی شدند. ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین به خاطر قیمت بالایی که دارند برای هر کسی مناسب نیستند. اگرچه می‌توان گفت که آن‌ها یکی از بهترین محصولات بازار هستند، اما باید بودجه مناسب برای خرید آن‌ها... نوشته ساعت های هوشمند خورشیدی...

ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین از خانواده‌های Fenix 6، Instinct و Tactix Delta‌ با بهره‌گیری از عمر باتری طولانی معرفی شدند.

ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین به خاطر قیمت بالایی که دارند برای هر کسی مناسب نیستند. اگرچه می‌توان گفت که آن‌ها یکی از بهترین محصولات بازار هستند، اما باید بودجه مناسب برای خرید آن‌ها را نیز داشته باشید. با این حال، آن‌ها همیشه فارغ از قیمت محصولات خوبی برای بازار هستند.

گارمین اکنون محصولات جدیدی را به این خانواده اضافه کرده است که قدیمی هستند، اما یک ویژگی جدید را به همراه دارند: فناوری خورشیدی. گارمین فناوری خورشیدی را به چهار ساعت هوشمند قدیمی خود به نام‌های Instinct، Fenix 6، Fenix 6s و Tactix Delta اضافه کرده است.

البته هیچ کدام از این مدل‌ها نخستین ساعت‌های هوشمندی نیستند که از انرژی خورشیدی بهره می‌برند. ساخت مدل موفق Fenix 6X Pro Solar بسیار موفقیت آمیز بوده است و این نسخه باعث وعده‌ی افزایش عمر باتری و قابلیت‌های جدیدی برای موج‌سواری، دوچرخه‌سواری کوهستانی و فعالیت‌های کوهنوردی شده است. از نظر مشخصات فنی هیچ یک از این مدل‌های جدید تغییری به جز اضافه شدن پنل‌های خورشیدی نداشته‌اند. به طور مثال مدل Fenix 6S با پنل خورشیدی یک روز عمر باتری بیشتری را ارائه می‌کند، در حالی که مدل Fenix 6 Pro دو روز عمر باتری اضافه‌تر را به لطف این فناوری خورشیدی جدید ارائه می‌کند.

ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین با بهره‌گیری با عمر باتری 1 ماهه رونمایی شدند

ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین با بهره‌گیری با عمر باتری 1 ماهه رونمایی شدند

سه مدل دیگر مربوط به ساعت های هوشمند خانواده Instinct گارمین هستند که شامل سه مدل جدید Instinct Solar، Solar Surf Edition و Solar Tactical Edition هستند. هر سه مدل وعده‌ی عمر باتری ۵۰ روزه را با بهره‌گیری از فناوری خورشیدی می‌دهند.

در انتها مدل Tactix Delta جدید، یک ساعت هوشمند با درجه استحکام نظامی است که از شارژ خورشیدی استفاده می‌کند و می‌تواند تا ۲۱ روز در محیط‌های داخلی و ۲۴ روز زیر نور آفتاب با یک بار شارژ استفاده شود.

قیمت ساعت های هوشمند گارمین

از نظر قیمت مدل‌های سری Instinct Solar از ۴۰۰ دلار آغاز می‌شوند، در حالی که مدل‌های سری Fenix 6 Solar Edition از ۸۵۰ و Tactix Delta Solar Edition نیز از ۱۱۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403