یک تصویر واقعی از کنترل دوال سنس لو رفته است


یک تصویر واقعی از کنترل دوال سنس لو رفته است

سونی حتی پیش از رونمایی از کنسول خود، کنترل دوال سنس را معرفی کرد که دارای ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی هست که تجربه متمایز کننده‌ای برای بازیکنان رقم خواهد زد. جزئیات جدید از بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است با اینکه طراحی کلی آن شبیه کنترل‌های دوال‌شاک بوده ولی نسبت به تمامی آن‌ها از زمان پلی‌استیشن 1 بیشترین تغییر را داشته است. توسعه...

سونی حتی پیش از رونمایی از کنسول خود، کنترل دوال سنس را معرفی کرد که دارای ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی هست که تجربه متمایز کننده‌ای برای بازیکنان رقم خواهد زد.

با اینکه طراحی کلی آن شبیه کنترل‌های دوال‌شاک بوده ولی نسبت به تمامی آن‌ها از زمان پلی‌استیشن 1 بیشترین تغییر را داشته است. توسعه دهندگان مختلف نظرات بسیار خوبی درباره این کنترل داشته‌اند، ولی سونی تاکنون یک عکس واقعی از آن نشان نداده است. اکنون یک تصویر از کنترل دوال سنس درز پیدا کرده ولی قضاوت کردن آن کار آسانی نیست.

یک نفر در انجمن ResetERA عکس زیر را منتشر کرده و ادعا می‌کند که یک عکس واقعی از دوال سنس است. در این تصویر تنها می‌توان جلوی کنترل را دید و از این زاویه کمی بزرگ به نظر‌ می‌رسد. هنوز هیچکس واقعی بودن این کنترل را تایید نکرده است و باید منتشر واکنش سونی نسب به این موضوع باشیم. شما می‌توانید تصویر لو رفته را در زیر تماشا کنید:

یک تصویر واقعی از کنترل دوال سنس لو رفته استیک تصویر واقعی از کنترل دوال سنس لو رفته است

نکته‌ای مهمی که بعضی به ان اشاره کرده‌‎اند، کهنه بودن جوی استیک‌ها هست که کمی کار کرده به نظر می‌رسند. به همین خاطر کمی از احتمال واقعی بودن این تصویر کم می‌شود. چند هفته پیش نیز یک تصویر از پلی‌استیشن 5 در فضای کارخانه لو رفته بود و سونی نسبت به آن واکنش نشان نداده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان