تنها ملت ایران می‌تواند با جرات درباره صلح صحبت کند


تنها ملت ایران می‌تواند با جرات درباره صلح صحبت کند

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: تنها ملت ایران می‌تواند با جرات درباره صلح صحبت کند و کشور دیگری در این حد در منطقه و جهان نمی تواند مانند ایران مطرح باشد.

عباس موسوی، امروز (جمعه-۲۰ تیرماه) در حاشیه رونمایی از کتاب«طعنه سیاسی، پایان یک دموکراسی دروغین» در اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی در حالی انجام شده که ایشان در یک ماموریت صلح آمیز بودند، اظهار کرد: علی رغم جوسازی هایی که علیه ایران اسلامی در منطقه می شود نیروهای نظامی و دیپلمات های ایران خواستار صلح پایدار در منطقه هستند و اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و عراق برای کمک به تشکیل دولت مستقل و قانونی کرده در راستای صلح بوده است.

وی افزود: اقدامی که هم اکنون در سوریه انجام می دهیم و گفتگوهای سوری- سوری که در آنجا داریم در راستای صلح است. بنابراین ملت ایران می تواند با جرات درباره صلح صحبت کند و کشور دیگری در این حد در منطقه و جهان نمی تواند مانند ایران مطرح باشد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه، ادامه داد: در شهر تاریخی اصفهان یک پیام واحد از اصفهان به دنیا مخابره می شود که ایرانیان صلح دوست و صلح طلب هستند و جوانان ایرانی در این راه قدم گذاشته اند.

موسوی در خصوص رونمایی از کتاب «طعنه سیاسی، پایان یک دموکراسی دروغین» گفت: این کتاب علاوه بر اینکه مصادیق نژاد پرستی را در آمریکا نشان می دهد کتابی جامع است که نوشته نویسندگان معتبر از سراسر دنیا است که هدف اصلی آن رسیدن به صلح پایدار است و کاری ارزشمند بوده که وقتی منتشر شد به عنوان یک کتاب صلح از مردم ایران به دنیا عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر