نیوشا ضیغمی / فیلم جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی


نیوشا ضیغمی / فیلم جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی

فیلمی از جشن تولد نیوشا ضیغمی بازیگر زن را در جمعی بخاطر کودکان کار مشاهده می کنید.

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف سینما و تلویزیون در بین کودکان کار برای خودش جشن تولد گرفت. نیوشا ضیغمی که متولد سال ۱۳۵۹ در تهران است با آرش پولاد خان ازدواج کرده است و حاصل ازدواجشان دختری به نام لنا است . از فیلم های نیوشا ضیغمی می توان اخراجی ها ، توفیق اجباری و دخترعمو و پسرعمو را نام برد .

جشن تولد نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی / فیلم جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی

حضور بازیگر زن در بین کودکان کار

من درگیر مسائل شخصی خودم بودم، اما الان دخترم لنا دیگر یک سال و دو ماهش شده و باوجود این‌که خیلی شیطان است و تمام وقت من را می‌گیرد، اما قرار است از ماه آینده دوباره کارم را شروع کنم و به روال طبیعی زندگی‌ام برگردم.

در مدتی که کار نمی‌کردید حوصله‌تان سر نرفت؟

نه، واقعا. آنقدر هیجان اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده‌مان زیاد و البته شیرین بود که در خانه بودن اذیتم نمی‌کرد. ضمن این‌که در این مدت بعضی از فیلم‌هایی که قبلا بازی کرده بودم اکران و بعضی دیگر از فیلم‌هایم وارد شبکه نمایش خانگی شد.

نیوشا ضیغمی / فیلم جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی

تیراندازی بازیگر زن

هر زمان هم که وقت داشتم متن‌هایی که به من پیشنهاد می‌شد را مطالعه می‌کردم و اگر بشود قرار است در آینده نزدیک یک کار تئاتر انجام بدهم که در واقع اولین تجربه تئاترم محسوب می‌شود. برای شروع فعالیت مجددم در حال حاضر یک کار سینمایی و یک کار در شبکه نمایش خانگی دارم که، چون هر دو در مرحله پیش‌تولید هستند ترجیح می‌دهم فعلا در موردشان صحبت نکنم. کلا می‌خواهم بگویم در این مدت که در خانه بودم اصلا احساس نمی‌کردم از فضای کاری فاصله گرفتم.

نیوشا ضیغمی / فیلم جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی

تولد نیوشا ضیغمی بازیگر

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید