سرمربی موقت شهرخودرو: سایپا تیم خطرناکی است


سرمربی موقت شهرخودرو: سایپا تیم خطرناکی است

مشهد- ایرنا- سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: بازی‌های تیم سایپا مقابل حریفان را دیده‌ایم این تیم یک تیم خطرناک است و فردا بازی سختی با آن داریم.

استفانو کوزین روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال سایپا در مشهد افزود: بازیکنان تیم سایپا خیلی فشرده و به عنوان یک تیم خوب بازی می‌کنند. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید هوشمندانه و سریع بازی کنیم.

وی ادامه داد: با دو بازیکن غایب در مقابل تیم سایپا قرار خواهیم گرفت اما چون بازیکنان خوبی داریم اعتماد به نفس ما بالاست.

سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: جایگاهی که این تیم در آن قرار گرفته است نشان می‌دهد سطح خیلی خوبی داریم. ۶ یا هفت تیم برای قرار گرفتن در چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی با هم رقابت دارند و امیدواریم جزو چهار تیم اول باشیم و فکر می‌کنم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به کسب دو پیروزی اخیر تیم شهرخودرو مقابل ذوب آهن و گل گهر سیرجان افزود: درست است که بازی های قبل را بردیم اما ساده نبودند. مقابل ذوب آهن دروازه بان ما یک پنالتی حریف را برگشت داد و مقابل گل گهر هم بازی سختی داشتیم.

کوزین ادامه داد: در ۴۸ ساعت اخیر و بعد از استعفای سرآسیایی سرمربی شهرخودرو، بازیکنان ما دچار شوک شدند. برای کادر فنی و تغییرات لازم در تیم شهرخودرو بعد از بازی با سایپا تصمیم گیری خواهد شد.

بازیکنان تیم شهرخودرو باتجربه هستند

سرمربی تیم فوتبال سایپا هم گفت: بعد از اینکه تمرینات را شروع کردیم می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم‌هایی داریم که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند.

ابراهیم صادقی افزود: بازیکنان ما مقابل استقلال و سایپا خیلی خوب و باانگیزه بودند. فردا هم سومین بازی سخت ماست. خیلی امیدواریم همانند قبل قوی و با انگیزه و پرتلاش باشیم و خود را برای بازی با تیم شهرخودرو از نظر بدنی و ذهنی آماده کرده‌ایم. در بازی فردا دو بازیکن غایب داریم.

وی با اشاره به استعفای سرمربی تیم شهرخودرو ادامه داد: این تیم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. تمرکز خود را روی تیم خودمان داریم. مقابل آنها باید خوب بازی کنیم و صددرصد تلاش نماییم.

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا (۲۱ تیر) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم فوتبال سایپا خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال