رعد و برق بهروز افخمی سریالی برای ماه رمضان 1400 + عکس


سریال تلویزیونی بهروز افخمی در یکی از روستاهای استان گلستان فیلمبرداری‌اش را از سرگرفته تا خودش را به آنتن رمضان 1400 شبکه 5 سیما برساند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "رعد و برق" تلویزیون بعد از توقف به دلیل شرایط کرونایی کشور، تصویربرداری را در روستای ییلاقی درازنو بر فراز ابرهای استان گلستان راه انداخته است. یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران برای بازدید از آنها به خطه شمالی کشور سفر می‌کنند. درازنو یکی از دهکده‌های ییلاقی استان گلستان که در بلندترین ارتفاعات کردکوی قرار گرفته و آن‌قدر مرتفع است که از بلندای آن می‌توان منظره حیرت‌انگیز بیش از 10 شهر و ده‌ها روستا در استان‌های گلستان و حتی مازندران را مشاهده کرد.

"رعد و برق" بهروز افخمی سریالی برای ماه رمضان 1400 + عکس

چندی پیش در گفت‌وگویی با داود هاشمی تهیه‌کننده سریال "رعد و برق" متوجه شدیم با شیوع ویروس کرونا این سریال متوقف شده است. داود هاشمی درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهروز افخمی که به‌دلیل بحران کرونا تصویربرداری‌اش متوقف شده است، به خبرنگارخبرگزاری تسنیم، گفته بود: به دلیل آنکه باید برای ادامه تصویربرداری به استان خوزستان سفر می‌کردیم و این استان فعلاً درگیر بحران کرونا است و وضعیت مناسبی ندارد، هنوز ادامه کار میسر نیست.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت بیش از 20 درصدی تصویربرداری ابتدا در گلستان و سپس مدت کوتاهی در استان خوزستان، تأکید کرده بود: فکر نمی‌کردیم با توجه به بهبودی شرایط بسیاری از استان‌ها، استان خوزستان وارد شرایط بحرانی شود. از آنجا که تصویربرداری کار باید در مناطقی مانند گلستان، لرستان و خوزستان اتفاق بیفتد، تا 10 روز آینده برای ادامه کار تصمیم‌گیری خواهد شد.

"رعد و برق" بهروز افخمی سریالی برای ماه رمضان 1400 + عکس

حالا در سفر سعید اشناب مدیر شبکه 5 سیما که مهدی کریمی قائم‌مقام شبکه، مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال او را همراهی می‌کردند به روستای درازنو استان گلستان رفتند و خبر از سرگیری تصویربرداری این سریال تلویزیونی را دادند. مدیر شبکه 5 سیما در این بازدید از لوکیشن این سریال تلویزیونی که در محل فرستنده صداوسیمای گلستان و روستای درازنو است راجع به کم و کیف کار توصیه‌هایی داشت و در جریان یکسری موارد هم قرار گرفت.

داود هاشمی تهیه‌کننده و بهروز افخمی کارگردان این مجموعه تلویزیونی نیز درباره پیچیدگی‌های فنی و اجرایی و به خصوص جلوه‌های ویژه که در این سریال خیلی پررنگ است، توضیحاتی دادند.

"رعد و برق" بهروز افخمی سریالی برای ماه رمضان 1400 + عکس

اشناب همچنین در ادامه این بازدید، سری به کارکنان فرستنده صداوسیمای گلستان زد و با آنها صحبت‌هایی کرد. در جریان جزئیات ماجراهایی که در ایام سیل برایشان اتفاق افتاده، قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که "رعد و برق" بتواند گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های آنها را در ماجرای سیل و اتفاقاتی که افتاده نشان دهد.

"رعد و برق" توانسته تقریباً یک سوم تصویربرداری را پیش ببرد و در تلاش است خودش را به آنتن ماه رمضان 1400 برساند. کاری که به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی بهروز افخمی این روزها فیلمبرداری می‌شود.

"رعد و برق" بهروز افخمی سریالی برای ماه رمضان 1400 + عکس

"رعد و برق" سریال پُربازیگری است که تمام مناطق سیل‌زده از سال گذشته در آن دیده می‌شود. شهرام قائدی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، امیر موسوی، پوریا منجزی بازیگرانی‌اند که تاکنون برای ایفای نقش‌ انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...