دختر 13 ساله در سقوط تیر چراغ برق له شد / 2 مرگ فجیع در شاهرود


دختر 13 ساله در سقوط تیر چراغ برق له شد / 2 مرگ فجیع در شاهرود

حوادث رکنا: مرگ تلخ دختر 13 ساله در سقوط تیرچراغ برق و مدفون شدن کارگر زیر ریزش آوار مدرسه جزو سوانح تلخ شبانه روز گذشته در شاهرود بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: وقوع ۲ حادثه در شبانه روز گذشته موجب کشته شدن ۲تن در شاهرود و بیارجمند شد.

به گزارش رکنا، سلمانپور افزود : شب گذشته نیز دختر ۱۳ ساله ای که براثر سقوط تیرچراغ برق در جاده سلامتی شاهرود مصدوم شده بود ، پس از اعزام به بیمارستان امام حسین (ع) ، به خاطر شدت جراحات فوت کرد.

مرد شاهرودی زیر آوار ریزش مدرسه زنده زنده دفن شد

ناصر سلمانپور روز جمعه افزود: ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه امروز کارگران در حین تخریب ساختمان مدرسه حافظ بیارجمند با ریزش آوار مواجه می شوند که ۲ تن با کمک مردم و نیروهای خدمات رسان نجات یافته و یک تن زیر آوار فوت کرد.

وی گفت : به محض اطلاع از حادثه ، کارشناسان اورژانس بیارجمند بی درنگ برای ارایه خدمات به محل حادثه اعزام شد.

وی همچنین از اعزام بالگرد برای انتقال یک مرد ۶۳ ساله در روستای بیدستان طرود بخش مرکزی شاهرود هم خبرداد و گفت : روز جمعه گزارشی مبنی بر تشنج این فرد رسید که نیروهای اورژانس پایگاه امداد جاده ای طرود در محل حاضر شده و خدمات نخستین را ارایه دادند.

حوادث تلخ مرگبار در شاهرود

معاون اورژانس شاهرود گفت : بنابه خواست کارشناسان ، یک فروند بالگرد برای انتقال سریع این بیمار اعزام شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

شهر بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شاهرود قرار گرفته و تا مرکز استان ۳۱۰ کیلومتر فاصله داردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود