حوادث شبانه روز گذشته در شاهرود 2 کشته برجا گذاشت


حوادث شبانه روز گذشته در شاهرود 2 کشته برجا گذاشت

شاهرود – ایرنا –معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: وقوع 2 حادثه در شبانه روز گذشته موجب کشته شدن 2تن در شاهرود و بیارجمند شد.

ناصر سلمانپور روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه امروز کارگران در حین تخریب ساختمان مدرسه حافظ بیارجمند با ریزش آوار مواجه می شوند که ۲ تن با کمک مردم و نیروهای خدمات رسان نجات یافته و یک تن زیر آوار فوت کرد .

وی گفت : به محض اطلاع از حادثه ، کارشناسان اورژانس بیارجمند بی درنگ برای ارایه خدمات به محل حادثه اعزام شد.

سلمانپور افزود : شب گذشته نیز دختر ۱۳ ساله ای که براثر سقوط تیرچراغ برق در جاده سلامتی شاهرود مصدوم شده بود ، پس از اعزام به بیمارستان امام حسین (ع) ، به خاطر شدت جراحات فوت کرد.

وی همچنین از اعزام بالگرد برای انتقال یک مرد ۶۳ ساله در روستای بیدستان طرود بخش مرکزی شاهرود هم خبرداد و گفت : روز جمعه گزارشی مبنی بر تشنج این فرد رسید که نیروهای اورژانس پایگاه امداد جاده ای طرود در محل حاضر شده و خدمات نخستین را ارایه دادند.

معاون اورژانس شاهرود گفت : بنابه خواست کارشناسان ، یک فروند بالگرد برای انتقال سریع این بیمار اعزام شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

شهر بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شاهرود قرار گرفته و تا مرکز استان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول