نمایندگی مجلس تنها سنگر خدمت رسانی به مردم نیست   


نمایندگی مجلس تنها سنگر خدمت رسانی به مردم نیست   

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: نمایندگی مجلس شورای اسلامی تنها سنگر و مسیر خدمت رسانی به مردم نیست بلکه در دیگر عرصه ها نیز می توان چنین اقدام مهمی را به نحو مطلوب انجام داد.  

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به تأیید نشدن اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ایشان با توجه به داشتن تجربه و توانایی چشمگیر می تواند منشأ خدمت به مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد در سایر حوزه ها باشد.

وی افزود: بررسی اعتبارنامه منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان یک قانون بوده و باید به طور دقیق اجرا و مراحل آن طی شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: تجربه نشان می دهد که قشرهای مختلف مردم فهیم این استان همواره در مقابل قانون تسلیم بوده و هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: غلامرضا تاجگردون نیز پس از تأیید نشدن اعتبارنامه خود مردم کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های گچساران و باشت را به حفظ آرامش و تبعیت از قانون دعوت کرد.

وی ابراز داشت: هر چند که ناراحتی هواداران غلامرضا تاجگردون در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های گچساران و باشت یک امر طبیعی است اما با این وجود آرامش خود را حفظ و در مقابل قانون تمکین کردند که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: برخی ها به دنبال شیطنت، اختلاف افکنی و سوء استفاده از این مسأله هستند که باید مردم استان و شهرستان های گچساران و باشت بیش از پیش هوشیار بوده و اجازه تحقق آن را ندهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان برای ترویج بدحجابی، بی عفتی، بی حیایی و فرهنگ ابتذال بین ملت های مسلمان و دوری آنان از معنویت و پاکدامنی سرمایه گذاری های کلان انجام داده و از تمامی شیوه ها، ابزارها و امکانات از جمله رسانه استفاده می کنند.

وی با اشاره به ۲۳ تیرماه روز گفت و گو و تعامل سازنده با جهان، افزود: ملت ایران اهل تعامل و مذاکره با کشورهای مختلف دنیا هستند به شرط آنکه یکطرفه نبوده و منافع ملی، استقلال و عزت آنان به طور کامل حفظ شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری