مارک وبر : فراری باید به بریتانیا بیاید


مارک وبر باور دارد که اگر فراری می خواهد دوباره به روزهای شکوهمندش بازگردد، باید به بریتانیا برود. فراری پس از قهرمانی سازندگان خودش در سال 2008 تا به الان دیگر موفق به کسب قهرمانی نشده و سال 2020 هم به نظر نمی رسد که این مسئله امکانپذیر باشد. حال مسئله عدم تمدید و چگونگی قطع رابطه با راننده قهرمان جهان این تیم نیز به حواشی موجود اضافه شده و مارک...

مارک وبر باور دارد که اگر فراری می خواهد دوباره به روزهای شکوهمندش بازگردد، باید به بریتانیا برود. فراری پس از قهرمانی سازندگان خودش در سال 2008 تا به الان دیگر موفق به کسب قهرمانی نشده و سال 2020 هم به نظر نمی رسد که این مسئله امکانپذیر باشد.

حال مسئله عدم تمدید و چگونگی قطع رابطه با راننده قهرمان جهان این تیم نیز به حواشی موجود اضافه شده و مارک وبر این مسئله را شدیدا مورد انتقاد قرار می دهد و می گوید:

چطور یک راننده ای به مانند سباستین فتل می تواند به این مدت طولانی آنجا باشد و این مسئله تلفنی یا با نشر بیانیه ای اعلام شود؟! ارتباطات (فراری) بسیار ضعیف است.

برای اینکه فراری به دوران شکوهمندش که تحت رهبری ژان تاد، روری برن، راس براون و مایکل شوماخر داشت برگردد باید به بریتانیا بیاید و تحت تاثیر انگلیس و ذهنیت مسابقه ای انگلیسی قرار بگیرد. مارانلو عالی و رومانتیک است اما آنها در آنجا جامی را به دست نمی آورند.

در فراری مشکلات ارتباطاتی وجود دارد

دیوید کولتارد نیز در این مورد بیان کرد:

من فکر می کنم که کاملا آنجا مشکلات ارتباطاتی وجود دارد. اگر آنها در مورد انتشار یک بیانیه [مشترک] اختلاف نظر دارند، آنها چگونه می توانند آن رابطه ای که شما نیاز دارید را ایجاد کنند.

آن رابطه صمیمی که شما نیاز دارید بین مدیر، مهندس مسابقه ای، راننده و اشتیاق لازم برای برنده شدن در این سطح است و ایجاد شود (را چگونه می توانند ایجاد کنند؟)

آنها مطمئنا چنین چیزی را ندارند.

مارک وبر : فراری باید به بریتانیا بیایدمارک وبر : فراری باید به بریتانیا بیاید

سباستین فتل – موناکو

بهانه اسکودریا برای عدم تمدید قرارداد با سباستین فتل

متیا بینوتو کرونا را دلیل عدم تمدید با سباستین فتل دانست که این مسئله خوش سوالات بیشتری را در پدوک ایجاد کرد، جنسن باتن در این مورد می گوید:

این یک بهانه خیلی عجیبی است، ویروس همه گیر، به این خاطر که او فقط با (سباستین) قطع رابطه کرد و به وی گفت که دیگر به وجود تو برای سال بعد نیازی نیست. این یک قهرمان چهار دوره جهان است و پیروزی هایی را در طول این سالها برای فراری به دست آورده است.

برای من، او سال گذشته کارش را خوب انجام داد. او اشتباهاتی را مرتکب شد که یک قهرمان چهار دوره جهان اصولا نباید مرتکب می شد. شما می توانید بگویید که او می توانست در برخی از نقاط بهتر کار کند، اما واقعا چه کسی می داند.

او یک راننده خارق العاده ای است که اشتباهاتی را مرتکب شد در سال قبل و نباید مرتکب می شد اما همتیمی او نیز اشتباهاتی را مرتکب شد که نباید می شد. ولی خیلی عجیب است که این تصمیم به این زودی گرفته شود، پیش از آنکه فصل شروع شود آنها دیگر نمی خواهند که او را در فصل 2021 داشته باشند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی