تولید نماهنگ «کمک مومنانه» در کانون «دوستان آسمانی»


تولید نماهنگ «کمک مومنانه» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از تولید نماهنگ «کمک مومنانه» توسط گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در تولید آثار فاخر تصویری که منجر به موفقیت های متعدد در جشنواره های مختلف استانی و کشوری شده است، گفت: در مناسبت های مختلف نیز آثار مختلفی از سوی این گروه رسانه ای تولید می شود که مورد استقبال شهروندان به ویژه اهالی مسجد قرار می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: از جمله آثار تصویری که در روزهای اخیر با تلاش گروه رسانه ای «ماح» تولید شده، نماهنگ «کمک مومنانه» بوده است.

وی ادامه داد: این اثر با توجه به مرحله دوم طرح «کمک مومنانه» که از سوی کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به اجرا در آمده است تولید شده و در فضا مجازی و کانال های اطلاع رسانی این کانون در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

گواهیان با اشاره به مدت زمان نماهنگ «کمک مومنانه»، خاطرنشان کرد: مدت زمان این اثر یک دقیقه است که تصویربرداری آن توسط «امیررضا عطایی» و تدوین نیز توسط «مهیار فاتح نیا» انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه صفر تا صد این نماهنگ توسط بچه های مسجد «امام حسین (ع)» تولید شده است، عنوان کرد: مرحله دوم تهیه ‌و‌ توزیع بسته ‌های مواد غذایی برای نیازمندان سطح شهر جهرم توسط مؤسسه خیریه «افلاکیان» و گروه جهادی «ماح» وابسته به کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» مسجد «امام حسین (ع)» در روزهای اخیر انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: در راستای این طرح تعداد یکصد بسته مواد غذایی، هر کدام به ارزش 300 هزار تومان میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

گواهیان در پایان با اشاره به فعالیت های بچه های مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در روزهای کرونایی، گفت: توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کوچه ها، معابر و خیابان ها، تهیه بسته های معیشتی و... از جمله فعالیت های اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در زمان شیوع بیماری «کرونا» بوده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش