امام جمعه موقت سمنان: مردم با دشمن‌شناسی نباید اسیر خبرسازی‌ها شوند


امام جمعه موقت سمنان: مردم با دشمن‌شناسی نباید اسیر خبرسازی‌ها شوند

سمنان- ایرنا- امام جمعه موقت سمنان گفت:مردم باید دشمن شناس باشند و تسلیم ترفندهایی مانند خبرسازی و تبلیغات نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ابراز داشت:دشمن بر روی جنگ روانی و تبلیغات سرمایه‌گذاری می کند تا ذهن ها را مشوش کند و در هفته های اخیر شاهد آن بوده ایم .

وی با اشاره به اینکه گاهی دشمن در لباس دوست ظاهر می‌شود ادامه داد: استکبار جهانی با خبرسازی و تحلیل های خبری نادرست می خواهد باعث جنگ روانی و بی اعتمادی شود و متاسفانه برخی از مردم نیز به آن دامن می زنند .

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرمایش قرآن اظهار داشت: نباید خبرهایی که از منابع فاسد نقل می شود را قبول کرد و تنها به خبرهای افراد عادل باید اعتماد کرد؛ اگر فردی خبری به دستش می رسد و آن را برای افراد دیگر بفرستد شرعا صحیح نیست و مسوولیت آن نیز از زمان ارسال بر عهده آن شخص است.

مهدوی نژاد در آستانه ۲۱ تیرماه روز ملی حجاب و عفاف گفت: تیرماه سال ۱۳۱۴ توسط حکومت رضا شاه به مدافعان حجاب اسلامی در مسجد گوهر شاد حمله شد در حالیکه حجاب از اصول مسلم اسلام است و با آنکه در جامعه ما بیشتر مردم آن را رعایت می کنند اما عده ای هنجارشکنی کرده و خود را مورد توجه جامعه قرار می دهند .

وی اظهار داشت : دشمن به ویژه جاسوسان اسراییلی بارها عفاف زدایی و فروپاشی خانواده ایرانی را رمز پیروزی خود دانستند و می خواهند با خروج بانوان از حجاب به اهداف شوم خود برسند.

وی تاکید کرد :۲۶ دستگاه طبق قانون کشور وظیفه دارند که برای ترویج حجاب و عفاف در ابعاد مختلف برنامه ریزی و تلاش کنند تا بد حجابی در جامعه که امانت حضرت فاطمه است از بین برود .

مهدوی نژاد با اشاره به هفته فرهنگ مالیاتی خاطر نشان کرد: فرار مالیاتی کار خلاف شرع است و با توجه به مشکلات اقتصادی باید به آن توجه شود و البته امید است که متصدیان امور مالیاتی نیز دوران کرونا را مد نظر قرار دهند .

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: فرهنگ و سبک زندگی دینی باعث شد در دوران کرونا مردم به یکدیگر کمک کرده و کمک های مومنانه انجام دهند اما فرهنگ غرب طوری بود که به هنگام مشکلات به فروشگاه ها حمله کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟