برگزاری 2 دوره آزمون در لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی


برگزاری 2 دوره آزمون در لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی و آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه با اجرای پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا، همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

علیرضا نخعی روز جمعه در بازدید از حوزه های امتحانی در شهر خرم آباد گفت: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در لرستان با همکاری جهاد دانشگاهی لرستان در ۱۴ حوزه امتحانی و با حضور ۲هزار و ۴۹۱ شرکت کننده برگزار شد.

وی گفت: از این تعداد ۲هزار و ۴۴نفر شرکت کننده زن و ۴۴۷نفر شرکت کننده مرد بودند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ادامه داد: چهارهزار و ۶۰۰دانش آموز پایه نهم در ۳۲ حوزه امتحانی در ۱۰شهرستان در این آزمون شرکت کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۷۸۰نفر در رشته تجربی، ۵۱۰ نفر در رشته انسانی و ۳۶۰ نفر در رشته ریاضی مورد پذیرش در مدارس نمونه دولتی استان قرار می‌گیرند.

وی افزود: نکته قابل ذکر در برگزاری آزمون های امروز اجرای کامل دستورالعمل بهداشتی مبنی بر الزام شرکت کنندگان به زدن ماسک، ضدعفونی حوزه های امتحانی قبل و بعد از آزمون، رعایت فاصله صندلی ها مطابق پروتکل و وجود تب سنج در هر حوزه امتحانی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟