پیامدهای بیکاری ستاره‌ها در دوران کرونا | دنیرو نفقه 100 هزار دلاری همسرش را نصف کرد


پیامدهای بیکاری ستاره‌ها در دوران کرونا | دنیرو نفقه 100 هزار دلاری همسرش را نصف کرد

رابرت دنیرو به اتهام نصف کردن نفقه 100 هزار دلاری همسر سابقش گریس های‌تاور در دوران شیوع کرونا به دادگاهی در منهتن فراخوانده شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، ستاره سرشناس سینمای آمریکا و جهان که اواخر سال ۲۰۱۸ پس از ۲۱ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد، بیش از یک سال است بر سر تقسیم دارایی‌های ۵۰۰ میلیون دلاری خود با خانم های‌تاور ۶۵ ساله درگیر است. دنیرو ۷۶ ساله که موظف است هر ماه ۱۰۰ هزار دلار به حساب همسر پیشین خود واریز کند، چند ماه است به بهانه شیوع کرونا و کاهش درآمدش این مبلغ را نصف کرده و هر ماه ۵۰ هزار دلار نفقه به خانم های‌تاور می‌دهد.

از این رو، همسر پیشین بازیگر برنده اسکار از او به دادگاه شکایت کرد و دنیرو از خانه روستایی خود حوالی نیویورک با اسکایپ با بازپرس و قاضی پرونده در دادگاه منهتن حرف زد. ضمن اینکه خانم های‌تاور مدعی شده او و دو فرزندش هلن ۸ ساله و الیوت ۲۱ ساله اجازه نیافته‌اند به خانه آقای بازیگر در نیویورک بروند. وکیل دنیرو در حالی از کاهش ۵۰ درصدی نفقه همسر پیشین موکل خود در دادگاه دفاع کرد که این بازیگر سرشناس مالک چند هتل و رستوران در آمریکا و دیگر نقاط دنیاست.

دنیرو در ۱۹۹۴ بخشی از سرمایه خود را برای راه‌اندازی هتل و رستوران زنجیره‌ای هزینه کرد و حالا در مدیریت ۴۱ رستوران و ۱۸ هتل در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، مکزیک، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و استرالیا شریک است. وکیل دنیرو به دادگاه گفت موکل او فقط سه میلیون دلار در ماه آوریل و ۱.۹ میلیون دلار در ماه می ضرر کرده و به همین دلیل نمی‌تواند هر ماه ۱۰۰ هزار دلار نفقه به همسرش بدهد. این در حالی است که دنیرو و شرکا در ماه‌های اخیر ۱۴ وام به ارزش ۲۸ میلیون دلار از صندوق کسب و کارهای خرد آمریکا دریافت کرده‌اند.

دنیرو سال ۲۰۰۴ با های‌تاور توافق کرده بودند هر سال یک میلیون دلار به حساب او واریز کند، به این شرط که درآمد سالانه‌اش ۱۵ میلیون دلار یا بیشتر باشد. او امسال به دلیل شیوع کرونا فقط ۷.۵ میلیون دلار دستمزد گرفته و انتظار می‌رود درآمدش در ماه‌های باقیمانده از سال جاری میلادی و سال ۲۰۱۲ چیزی در حدود ۲.۵ میلیون دلار باشد.

آخرین فیلمی که از دنیرو در سینماها به نمایش درآمد «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی بود که نامزد ۱۰ جایزه اسکار شد و نتفلیکس حق و حقوق تمام بازیگران آن را تمام و کمال تسویه کرده است. پروژه تازه این ستاره قدیمی هم «اوکلاهما»ست که به دلیل شیوع کرونا کلید خوردن آن به تاخیر افتاده است.

با وجود اعتراض وکیل خانم های‌تاور و اشاره او به ثروت ۵۰۰ میلیون دلاری دنیرو، قاضی دادگاه منهتن اعلام کرد بازیگر هالیوودی می‌تواند در دوران شیوع کرونا هر ماه ۵۰ هزار دلار به حساب همسرش واریز کند اما باید ۷۵۰۰۰ دلار دیگر به او بدهد تا بتواند یک خانه تابستانی برای خود و دو فرزندش بیابد.

کد خبر 529513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت