توییتر پولی می‌شود؟


افشای آگهی‌های استخدام مهندس برای افزودن برخی ویژگی‌ها از جمله پولی شدن بخش‌هایی از توییتر، کاربران این شبکه اجتماعی محبوب را بسیار نگران کرده است. به نقل از دیلی میل، در فهرست مشاغل و استخدام‌های توییتر در روزهای اخیر چند مورد عجیب دیده شده است؛ از جمله مهندسانی که بتوانند در پولی شدن برخی از ویژگی‌های توییتر به این شرکت...

افشای آگهی‌های استخدام مهندس برای افزودن برخی ویژگی‌ها از جمله پولی شدن بخش‌هایی از توییتر، کاربران این شبکه اجتماعی محبوب را بسیار نگران کرده است.
به نقل از دیلی میل، در فهرست مشاغل و استخدام‌های توییتر در روزهای اخیر چند مورد عجیب دیده شده است؛ از جمله مهندسانی که بتوانند در پولی شدن برخی از ویژگی‌های توییتر به این شرکت کمک کنند. همین باعث شد کاربران به صفحه توییتر هجوم ببرنند و از احتمال پولی شدن آن شکایت کنند. برخی هم معتقدند توییتر باید به آنها برای استفاده کردن از این شبکه اجتماعی پول هم بدهد!
توییتر به یک مهندس ارشد نرم‌افزار نیاز دارد که بتواند از نزدیک با سایت twitter.com و گروه پرداخت و دریافت هزینه‌ها همکاری کند. با اینکه تا این لحظه توییتر از کاربران می‌خواهد «حساب کاربری رایگان خود را بسازید» اما هر آن ممکن است این جمله برداشته و یک شرط پولی شدن به آن افزوده شود. در بخشی از آگهی استخدام مهندس آشکارا به طراحی یک بخش پولی اشاره شده است بدون آنکه درباره جزئیات آن روشنگری شده باشد.
گرچه مدیران ارشد توییتر درباره این ماجرا سکوت کرده‌اند اما بخش پولی و اشتراکی آگهی تا حدودی ویرایش شده تا شائبه‌های آن دست‌کم در شرایط فعلی از بین برود. یکی از کاربران در واکنش به پولی شدن توییتر چنین نوشته است: «روزی که من برای اشتراک توییتر پول بدهم، همان روز از دانلد ترامپ حمایت می‌کنم.» گروهی دیگر پولی شدن را پایان توییتر و عده‌ای هم اشتراکی کردن این شبکه اجتماعی را به معنی مرگ توییتر دانسته‌اند.
توییتر برای درآوردن هزینه‌های خود به آگهی‌ها وابسته است. با این حال، انتشار خبر احتمال پولی شدن باعث شد نماد توییتر در بازار بورس نیویورک با 7.34 درصد رشد بسته شود. شاید هم تلاش مقام‌های دولت آمریکا برای ممنوع کردن فعالیت نرم‌افزار چینی تیک‌تاک یکی از دلایل افزایش ارزش سهام توییتر بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی