قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (فصل 20-2019) | گزارش لحظه به لحظه


قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (فصل 20-2019) | گزارش لحظه به لحظه

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 تا دقایقی دیگر برگزار خواهد...

تکلیف حضور چهار تیم در مرحله یک چهارم نهایی فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا مشخص شده و تکلیف چهار تیم دیگر ماه آینده مشخص خواهد شد اما قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار می شود تا تیم ها با رقبای خود آشنا شوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوفا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا ساعت 14:30 به وقت تهران (12:00 به وقت محلی) در نیون سوئیس برگزار می شود. تیم های آتالانتا ایتالیا، اتلتیکو مادرید اسپانیا، لایپزیش آلمان و پاری سن ژرمن فرانسه حضور خود در مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کرده اند. تیم های بایرن مونیخ-چلسی، بارسلونا-ناپولی، منچسترسیتی-رئال مادرید و یوونتوس-لیون باید دور برگشت یک هشتم نهایی را برگزار کنند تا تکلیف چهار تیم دیگر حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

نحوه قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا به چه صورت است؟

سیدبندی و منع رویارویی با کشور خاصی در این مرحله وجود ندارد و امکان برخورد هر تیم از هر کشور با یکدیگر وجود دارد. قرعه کشی امروز، سه مرحله دارد: قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و تعیین میزبان فینال. در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، مسیر تیم ها تا فینال مشخص می شود. دو قرعه پشت سر هم یک چهارم نهایی، در بازی نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بازی های لیگ قهرمانان کجا و چگونه برگزار خواهد شد؟

بازی های دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه تیم های میزبان برگزار خواهد شد اما مسابقات مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال همه در لیسبون پرتغال و در ماه آگوست برگزار خواهند شد. تمام مسابقات یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت تک حذفی برگزار می شوند. بازی ها در دو استادیوم ژوزه آلوالاد و استادیو دا لوز برگزار می شوند که استادیو دا لوز بنفیکا، میزبان فینال خواهد بود.

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (فصل 20-2019) | گزارش لحظه به لحظهاستادیوم خانگی بنفیکا، میزبان فینال لیگ قهرمانان 2020

تاریخ برگزاری هر مرحله از لیگ قهرمانان اروپا

دور برگشت یک هشتم نهایی: 17 و 18 مرداد 1399 یک چهارم نهایی: 22 تا 25 مرداد 1399 نیمه نهایی: 28 و 29 مرداد 1399 فینال: 2 شهریور 1399

در همین راستا بخوانید:

تمامی بازی های باقیمانده لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد / رسمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس