نماینده آستارا از اختصاص آمبولانس به هلال‌احمر این شهرستان خبر داد


نماینده آستارا از اختصاص آمبولانس به هلال‌احمر این شهرستان خبر داد

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال‌احمر این شهرستان با توجه به گستره حوزه خدمت، به امکانات و تجهیزات جدید نیاز دارد و مطابق هماهنگی با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، با اختصاص یک دستگاه آمبولانس جدید موافقت شد.

غلامرضا مرحبا روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر آستارا دارای سه دستگاه خودرو آمبولانس، امداد و پشتیبان است و در جلسه ای که به تازگی با رئیس جمعیت هلال احمر کشور داشتم، نیازهای هلال احمر آستارا مطرح شد.

وی بیان کرد: داروخانه رازی هلال احمر آستارا حدود صد سال قدمت دارد و به زودی با هدف عرضه داروهای خاص احیا خواهد شد تا بیماران برای تامین داروهای کمیاب به شهرهای همجوار مسافرت نکنند.

مرحبا گفت: جمعیت هلال احمر در حوزه های امداد و نجات و مدیریت بحران، اقدامات مهمی انجام می دهد و با توجه به موقعیت گردشگری آستارا، تقویت امکانات هلال احمر این شهرستان ضروری است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روزهای گذشته جلسه ای با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور داشتم و بر اساس آن، به زودی در طرح هادی ۱۰ روستای آستارا بازنگری خواهد شد.

نماینده مردم آستارا افزود: ۴۴ روستا دارای طرح هادی است و یکی از مهمترین برنامه های بنیاد مسکن، اجرای این طرح هاست و این کار در ساماندهی ساخت و سازها و رفاه روستائیان اهمیت بسیار دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت با ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام