رقابت ١٩٠٩ نفر در آزمون‌ استخدامی سه دستگاه اجرایی کشور در گلستان


رقابت ١٩٠٩ نفر در آزمون‌ استخدامی سه دستگاه اجرایی کشور در گلستان

آزمون‌های استخدامی سازمان ثبت‌ اسناد و املاک، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و صنایع شیر ایران، امروز جمعه 20 تیرماه همزمان با سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی در گلستان برگزار شد.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان گلستان در حاشیه برگزاری آزمون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ١٩٠٩ نفر از استان گلستان برای شرکت در آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، سازمان ثبت ‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد ۱۱۰۹ نفر زن و ۸۰۰ نفر مرد بودند.

امیرحسین تناور اظهار کرد: تعداد ١٠٧٥ نفر در آزمون نهضت سوادآموزی، ٧٦٨ نفر در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ۴۸ نفر در آزمون استخدامی صنایع شیر ایران شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون در دو حوزه امتحانی در شهر گرگان، یک حوزه در شهر گنبدکاووس و یک حوزه در شهر آزادشهر برگزار شد.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان گلستان با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: رعایت فاصله مناسب بین صندلی‌ها، ضدعفونی کل محوطه، سالن‌ها، صندلی‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مخزن پیش از برگزاری آزمون، بازدید بدنی با راکت و استفاده از پد الکی برای ضدعفونی کردن انگشت از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری آزمون بود.

تناور با بیان اینکه منظور حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، ماسک استریل شده در اختیار همه آنها قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان با استفاده از ماسک در جلسه آزمون حاضر بودند.

به گزارش ایسنا، نتایج این آزمون‌ها نیمه دوم مردادماه از طریق سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در