بادامکی: نگاه پرسپولیس باید به آسیا باشد/ دخالت‌ها فوتبال ایران را آشفته کرده‌است


بادامکی: نگاه پرسپولیس باید به آسیا باشد/ دخالت‌ها فوتبال ایران را آشفته کرده‌است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: دخالت سایر ارگان‌ها فوتبال ایران را دچار آشفتگی کرده است و مسئولان فدراسیون فوتبال نمی‌توانند به تنهایی تصمیم بگیرند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت لیگ برتر پس از ابتلاء برخی از بازیکنان تیم‌ها به ویروس کرونا، اظهار کرد: وضعیت خوبی نداریم و اتفاقات بدی برای فوتبال‌مان رخ داده است. در این مدت که لیگ برتر پس از وقفه‌ای چندین ماهه مجددا آغاز شد، تیم‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند، اما شاید بازیکنان زمانی که در اختیار خودشان هستند، پروتکل‌ها را به خوبی رعایت نکرده‌باشند و این اتفاق باعث شده که تست کرونای برخی مثبت شود. با توجه به شرایط موجود باید منتظر تصمیم سازمان لیگ بمانیم.

وی افزود: پیش از آغاز مجدد لیگ، موافق تعطیل شدن لیگ برتر با حفظ جایگاه تیم‌ها بودم. در حال حاضر هم اگر تیم‌ها جایگاه فعلی خود را قبول دارند، بهتر است با توجه به افزایش آمار کرونا، لیگ برتر تعطیل شود، اما متاسفانه این اتفاق نخواهد افتاد و هر تیمی یک نظری دارد و نمی‌توانیم در این خصوص تصمیم قاطعی بگیریم. با شرایط موجود، ادامه برگزاری بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد و بعید نیست در این مدت بازیکنان دیگری هم به کرونا مبتلا شوند.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به قانون 25 درصد خاطرنشان کرد: این قوانین باید اصلاح شود. اگر تیمی حتی یک بازیکن کرونایی هم داشته باشد، خطرناک است. حتی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نحوه گرفتن تست کرونا از بازیکنان خودش جای بحث دارد.

بادامکی ادامه داد: بازی‌های لیگ یک در حال حاضر آغاز شده و رقابت تنگاتنگی برای رتبه دومی نیز وجود دارد. همان کاری که در لیگ فرانسه انجام دادند را می‌توانیم در ایران هم پیاده کنیم. دو تیم انتهایی لیگ سقوط کرده و دو تیم بالانشین لیگ یک به لیگ برتر صعود کنند. البته فدراسیون می‌تواند استثنائا لیگ برتر سال اینده را با 18 تیم برگزار کند.

وی تصریح کرد: حرف و حدیث‌های هواداران همیشه وجود دارد اما اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم دوم و بازی‌های سخت سایر تیم‌های مدعی، خودش گویای این قضیه است و تا حدودی قهرمانی پرسپولیس قطعی شده‌است، هرچند پرسپولیس هم در ادامه بازی‌های آسانی ندارد و پس از دیدار با ماشین‌سازی باید با تیم آماده فولاد خوزستان بازی کند. پرسپولیس نیز به این جهت موافق برگزاری بازی‌ها بود که برای قهرمانی چهارمش حرف و حدیثی به وجود نیاید. اگر قرار باشد که لیگ نیمه‌تمام بماند و نه تکلیف قهرمان و نه تکلیف تیم‌های سهمیه‌گیرنده و سقوط کننده مشخص شود، در حق تیم‌هایی که تا این مقطع از لیگ زحمت کشیده و هزینه کرده‌اند، ظلم خواهد شد.

بادامکی در خصوص وضعیت پرسپولس پس از آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و اختلاف امتیازش با سپاهان هم بیشتر شده است. پرسپولیس باید برای فصل آینده از هم اکنون تقویت شود و نگاهش آسیایی باشد. با توجه به نتایجی که پرسپولیس در دیدارهای دور رفت لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده، کار بسیار سختی در این فصل خواهد داشت و امیدوارم تا آن موقع مصدومین پرسپولیس به تیم اضافه شوند.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تصمیمات مدیریت ورزش در ستاد کرونا تصریح کرد: ستاد کرونا به تنهایی برای فوتبال تصمیم نمی‌گیرد. خیلی از ارگان‌ها در فوتبال‌مان تاثیرگذارند و باید نظر دهند. این باعث می‌شود که نتوانیم برای هر وضعیتی به راحتی برای فوتبال‌ تصمیم‌گیری کنیم. دخالت سایر ارگان‌ها فوتبال ایران را دچار آشفتگی کرده است و مسئولان فدراسیون فوتبال نمی‌توانند به تنهایی تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟