آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی برگزار شد


 آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی برگزار شد

 رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: آزمون استخدامی سازمان ثبت‌ اسناد و املاک، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و صنایع شیر ایران در خراسان شمالی توسط جهاددانشگاهی، امروز جمعه، 20 تیرماه برگزار شد.

مهندس محسن رحمانی افزود: مجموع متقاضیان سه آزمون استخدامی ۹۸۸ نفر شامل، ۵۳۵ نفر زن و ۴۵۳ نفر مرد بودند، که امروز ۲۰ تیرماه در این آزمون به رقابت پرداختند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، وی افزود: در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک، ۶۳۱ نفر شامل ۲۳۵ متقاضی زن و ۳۹۶ متقاضی مرد شرکت کردند، همچنین داوطلبان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در مجموع ۳۵۴ نفر شامل ۳۰۰ نفر زن و ۵۴ نفر مرد بودند و سه نفر نیز در آزمون استخدامی صنایع شیر ایران شرکت کردند.

رحمانی گفت: آزمون استخدامی در دو حوزه امتحانی شامل حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور بجنورد به آدرس بجنورد، کوی دانشگاه و حوزه امتحانی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی به آدرس بجنورد، سایت اداری ارکان، کیلومتر پنج جاده بجنورد - اسفراین، روبروی جایگاه سی ان جی برگزار شد.

وی همچنین اظهار کرد: با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری، این سه آزمون به‌صورت هم‌زمان امروز جمعه ۲۰ تیرماه در سطح کشور برگزار شد.

رحمانی ادامه داد: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه داوطلبان الزامی بود و همه داوطلبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سر جلسه حاضر شدند.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: تکمیل فرم خوداظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکی برای ضدعفونی‌کردن انگشت، از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری این آزمون بود.

رحمانی ادامه داد: این آزمون به‌صورت هم‌زمان با شرکت حدود ۴۸ هزارنفر در تمام مراکز استان‌ها و برخی شهرهای منتخب برگزار شد و حدود ۱۲۵ حوزه‌ی امتحانی در ۵۰ شهر برای برگزاری آماده‌سازی شده بودند.

وی افزود: نتایج این آزمون، نیمه‌ی دوم مرداد از طریق سامانه‌ی hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت