آزمون استخدامی به همت جهاددانشگاهی در اردبیل برگزار شد


آزمون استخدامی به همت جهاددانشگاهی در اردبیل برگزار شد

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت ‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور به همت جهاددانشگاهی در دانشگاه پیام نور اردبیل خبر داد.


مهران اوچی اردبیلی در حاشیه برگزاری این آزمون در گفتگو با ایسنا، از برگزاری آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت ‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور در دانشگاه پیام نور اردبیل خبر داد و گفت: 751 نفر از استان اردبیل برای شرکت در آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت ‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 282 نفر زن و 469 نفر مرد هستند.
وی افزود: از تعداد 751 نفر شرکت کننده در استان اردبیل، 443 نفر برای استخدامی ثبت اسناد و املاک، 303 نفر برای نهضت سوادآموزی و 5 نفر برای صنایع شیر ایران بودند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: نتایج این آزمون‌ها، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.
اوچی اردبیلی با بیان اینکه این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، تصریح کرد: یک روز قبل از برگزاری آزمون چینش صندلی با فاصله 1.20 طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام شد. بعد از چینش صندلی کل محوطه، سالن‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مخزن توسط عوامل اجرایی ضدعفونی شد.
وی ادامه داد: همچنین پروتکل‌های بهداشتی مربوطه قبل از برگزاری آزمون در اختیار عوامل اجرایی آزمون قرار داده شد و ضرورت به همراه داشتن ماسک و دستکش نیز به صورت پیامک به اطلاع داوطلبان رسید. با این حال برای داوطلبانی که ماسک به همراه نداشتند، ماسک به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده شد.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: همچنین به دلیل ضرورت ثبت اثرانگشت در پاسخنامه‌ها، پد یک بار مصرف الکل در اختیار کلیه داوطلبان قرار داده شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک