مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه باید ماسک بزنند


مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه باید ماسک بزنند

کرمانشاه- ایرنا- رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) باتاکید براینکه بدون ماسک کسی نمی‌تواند وارد بیمارستان امام رضا (ع) شود، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 حساسیت‌های زیادی در مورد حفظ سلامتی بیماران بستری در این مرکز وجود داشته است.

دکتر «علی سروش» روز جمعه به ایرنا افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از وسایل حفاظت فردی برای حفظ سلامتی همکاران و هم سلامتی بیماران از دغدغه های همیشگی ما بوده است.

او گفت: گرچه خیلی از مکان های دیگر را می شود تعطیل کرد و یا برخی کارها را به بعد موکول کرد و از قرار گرفتن در مکان‌های عمومی و شلوغ پرهیز کرد اما درمان بیماران را نمی شود به بعد موکول کرد و همکاران ما بدون تعطیلی و در سخت ترین شرایط در بیمارستان خدمت می کنند.

وی اظهارداشت: بنابراین با حفظ پروتکل های بهداشتی بایستی همه دست به دست هم بدهیم تا زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم این کمترین تشکر و قدردانی هست که مردم عزیز ما می توانند از کادر درمان داشته باشند.

سروش افزود: ما به طور جد سعی می کنیم از ورود مراجعین بدون ماسک خودداری کنیم و همشهریان عزیز مکلف هستند برای حفظ سلامتی خود و بیمارانشان قبل از ورود به بیمارستان حتماماسک تهیه کنند.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره‌برداری رسید. این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.

اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش می کنند.

این مجتمع اکنون به عنوان قطب تشخیصی درمانی غرب کشور روزانه پذیرای ۲۰ هزار نفر مراجعه کننده از کرمانشاه، استان‌های غربی و کشور عراق است و این ظرفیت و پتانسیل را برای تبدیل به شهر بیمارستانی دارد.

۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی اکنون در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که مجتمع امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستان های استان و منطقه غرب کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج