تولید مستند «پرواز کبوترانه» در کانون «دوستان آسمانی»


تولید مستند «پرواز کبوترانه» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: مستند «پرواز کبوترانه»، خاطرات شهید «مهدی نجاتی جهرمی» به همت گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تولید مستند شهدای شهرستان جهرم به همت گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، گفت: این کانون فرهنگی علاوه بر آثار مکتوب در زمینه شهدا، به تصویر کشیدن تاریخ شفاهی شهرستان در دوران دفاع مقدس را در برنامه های خود قرار داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، افزود: در این راستا برنامه دیدار با خانواده های شهدای شهرستان جهرم در اولویت برنامه های این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته و از سال های گذشته این برنامه با شکوه خاصی هر هفته به اجرا در می آید.

وی با اشاره به خاطره گویی خانواده و همرزمان شهدا در این دیدارها، عنوان کرد: سعی کردیم در دیدار با خانواده شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم علاوه بر پدر و مادر شهید از خاطرات همرزمان شهدا نیز بهره گرفته تا الگویی برای نوجوانان و جوانان مسجدی ترسیم شود.

گواهیان با اشاره به تولید مستند «پرواز کبوترانه» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، خاطرنشان کرد: این مستند به همت گروه رسانه ای «ماح» و حاصل دیدار بچه های مسجد با خانواده شهید «مهدی نجاتی جهرمی» است.

وی ادامه داد: در این مستند، پدر و مادر این شهید گلگون کفن دفاع مقدس به بیان خاطرات، رشادت ها و دلاورمردی های فرزند شهیدشان در مبارزه علیه ظلم و دفاع از وطن پرداخته اند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم بیان کرد: صفر تا صد این مستند «پرواز کبوترانه» را بچه های این کانون فرهنگی هنری تهیه و تولید کرده و کار تدوین آن بر عهده «مهیار فاتح نیا» بوده است.

گواهیان در پایان با تجلیل از این شهید دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: شهید «مهدی نجاتی جهرمی» در سال 1348 در شهرستان جهرم متولد می شود و ششم دی ماه سال 1364 در جریان عملیات «والفجر هشت» در منطقه عملیاتی اروند رود به فیض عظیم شهادت نائل می آید.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت