کانون ها برای جلوگیری از بروز حوادث دور اندیشی کنند


کانون ها برای جلوگیری از بروز حوادث دور اندیشی کنند

مجید خوبی زاده گفت: در صورت بروز حوادثی همچون آتش سوزی، بهترین راه جبران خسارت های وارده، بیمه حوادث است و بر همین اساس بهتر است مساجد و کانون ها، با دوراندیشی اقدام به بیمه مسجد و کانون کرده تا در صورت بروز این حوادث، بتوانند خسارت ها را جبران کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در صورت بروز حوادثی همچون آتش سوزی و سیل، بهترین راه جبران خسارت های وارده، بیمه حوادث می باشد و بر همین اساس بهتر است که مساجد و کانون ها، با دوراندیشی اقدام به بیمه مسجد و کانون کرده تا در صورت بروز این حوادث، بتوانند خسارت ها را جبران کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از کانون های مساجد جنوب کرمان، ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت مهدی (عج) واقع در مسجد امام خمینی (ره) روستای پور شعبان از توابع شهرستان منوجان به دلیل اتصال سیم های برق دچار حریق شد.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه، بخشی از کتاب ها و لوازم کانون فرهنگی هنری حضرت مهدی (عج) و سیستم های صوتی و لوازم سرمایشی مسجد حضرت امام خمینی (ره) در آتش سوخت.

خوبی زاده یادآور شد: متاسفانه این دومین حریقی است که در سال جاری در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان رخ داده است و بهتر است برای جلوگیری از چنین حوادثی چاره اندیشی شود تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان این مطلب که بروز چنین حوادثی دور از انتظار نیست، اضافه کرد: سیل، آتش سوزی و زلزله از جمله حوادثی هستند که در صورت بروز می توانند زیان بار بوده و به زیرساخت های کانون ها و مساجد خسارت وارد کنند.

خوبی زاده اظهار کرد: مورد قبلی مربوط به کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول (ص) جیرفت بود که خوشبختانه با اقدام به موقع آتشنشانی، آتش مهار شد.

وی در خاتمه بیان کرد: از آنجایی که با دور اندیشی هیئت امنای مسجد الرسول (ص) شهر جیرفت، کانون فرهنگی هنری ولایت بیمه حوادث شده بود، خوشبختانه بیمه خسارت وارده را پرداخت کرد و کار تعمیر و بازسازی کانون آغاز شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!