احتمال خودکشی شهردار سئول در پی اتهام فساد اخلاقی


جسد شهردار سئول که به فساد اخلاقی و آزار جنسی متهم شده بود، روز گذشته در شمال پایتخت کره جنوبی پیدا شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ روزنامه فرانسوی زبان لوموند در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: پارک وُن-سون (Park Won-soon) شهردار سئول که به فساد اخلاقی و آزار جنسی منشی سابق خود متهم شده بود، احتمالاً خودکشی کرده است. جسد وی روز گذشته در شمال پایتخت کره جنوبی پیدا شد.
احتمال خودکشی شهردار سئول در پی اتهام فساد اخلاقی
افشای محتوای نامه وداع شهردار سئول قبل از خودکشی
خبرگزاری رسمی کره جنوبی -یونهاپ- محتوای نامه پاک وون-سون شهردار سئول قبل از خودکشی را فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شهردار پایتخت کره جنوبی در این نامه نوشته است: "من از همه عذرخواهی می‌کنم. از همه کسانی که در زندگی من با من بوده اند تشکر می‌کنم. من در برابر خانواده ام احساس گناه می‌کنم، چون به آن‌ها فقط آسیب رسانده و باعث درد آن‌ها شده ام. " پارک وون سون در این نامه خواسته است پیکر وی سوزانده شود و خاکستر آن را را روی قبر والدینش پراکنده کنند و همچنین از همه خداحافظی کرده است. پلیس کره جنوبی پس از آنکه دختر شهردار سئول اعلام کرد وی ناپدید شده است، جستجو برای یافتن شهردار را آغاز کرد. دختر شهردار سئول گفته بود پدرش که از خانه خارج شده، یک نامه مشابه وصیت نامه از خود به جا گذاشته و ناپدید شده است. بعداً جسد وی در نزدیکی کوه بوگاک در شمال شهر سئول کشف شد. علت اولیه مرگ شهردار سئول خودکشی اعلام شده است.
یک روز قبل از ناپدید شدن پارک وون، منشی وی از شهردار به دادگاه شکایت کرده بود. وی شهردار پایتخت کره جنوبی را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟