ال‌جی رابط کاربری Velvet UI را برای پرچم‌داران قدیمی منتشر می‌کند


ال‌جی رابط کاربری Velvet UI را برای پرچم‌داران قدیمی منتشر می‌کند

ال‌جی در نظر دارد رابط کاربری Velvet UI را برای محصولاتی مانند ال‌جی V35 ThinQ و ال‌جی G7 منتشر کند.

شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند معمولا به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید را برای محصولات اخیرشان در نظر می‌گیرند تا به فروش آن‌ها کمک بیشتری کنند. حال به‌نظر می‌رسد که ال‌جی محصولات قدیمی خود را فراموش نکرده است. کره‌ای‌ها قصد دارند رابط کاربری Velvet UI را برای تعداد از مدل‌های قدیمی‌شان منتشر کنند.

رابط کاربری ولوت شامل تغییرات جالب در کنار برخورداری از امکانات متنوعی نسبت به رابط کاربری پیشین است که از بین آن‌ها می‌توان به تنظیمات جدید صدا، تغییر رنگ نوار اعلانات و همچنین تنظیمات جدید برای اعلان تماس‌های دریافتی اشاره کرد. طبق گزارش‌ها، ۶ گوشی هوشمند از پرچم‌داران قدیمی ال‌جی، رابط کاربری ولوت را دریافت خواهند کرد:

ال‌جی وی ۵۰ ThinQال‌جی وی ۵۰ اس ThinQال‌جی وی ۴۰ ThinQال‌جی وی ۳۵ ThinQال‌جی جی ۸ ThinQال‌جی جی ۷ ThinQ

توجه داشته باشید که در فهرست بالا دو گوشی ال‌جی G7 و ال‌جی V35 درحالی رابط کاربری ولوت را دریافت خواهند کرد که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده‌اند.

در حال حاضر گویا ابتدا بسته‌ی به‌روزرسانی رابط کاربری تنها برای بازار کره‌جنوبی منتشر می‌شود. چنین اقدامی کاملا منطقی است، چرا که ال‌جی در نظر دارد به‌روزرسانی را در بازاری محدود منتشر کند تا اگر مشکلی پیش آمد، امکان مدیریت بهتر و رفع ایرادات احتمالی وجود داشته باشد. هنوز زمان دقیق انتشار به‌روزرسانی Velvet UI مشخص نیست؛ اما احتمالا این فرآیند به‌زودی آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط