بروزرسانی دانش مربیان اولویت هیات کاراته اصفهان است


بروزرسانی دانش مربیان اولویت هیات کاراته اصفهان است

اصفهان- ایرنا- رییس هیات کاراته اصفهان گفت: بروزرسانی دانش مربیان با برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر اولویت این هیات ورزشی در دوره جدید است.

حبیب‌الله ناظریان روز سه شنبه هفته جاری با کسب ۱۰ رای از مجموع اعضای مجمع انتخابات هیات کاراته به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات در استان اصفهان انتخاب شد.

وی در همین ارتباط روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، آموزش را مهم‌ترین موضوع بویژه در ۲ سال ابتدایی فعالیت پیش رو این هیات برشمرد.

رییس هیات کاراته اصفهان با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف باید بسترهای لازم و مورد نیاز ایجاد شود، اضافه کرد: دوره‌های مهارت‌افزایی و ارتقای دانش برای ورزشکاران و بویژه مربیان نقش شایانی در موفقیت این رشته رزمی ایفا می‌کند و رتبه اصفهان را در سطح کشور بالا می‌برد.

ناظریان به اهمیت ارتقای سطح داوری اشاره و اضافه کرد: بهبود عملکرد داوران در کنار ارتقای ورزشکاران باید بصورت پی در پی دنبال شود تا در نهایت شاهد افزایش کمی و کیفی تیم‌های مختلف استان و سطح عملکرد نفرات تیم‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های ورزشی برای توسعه ورزش اهمیت دارد، گفت: بر همین اساس در ماه‌های گذشته که به عنوان سرپرست هیات فعالیت داشتم سعی شد تا حد ممکن سالن‌های موجود بهسازی و تجهیز شوند تا اعضای این هیات برای فعالیت شرایطشان بهتر شود.

رییس هیات کاراته اصفهان درباره تاثیر کرونا بر این رشته رزمی اظهارداشت: برغم تمام ابعاد منفی که این بیماری داشته سبب شد که رویکرد ما به برخی فعالیت‌ها تغییر کند برای مثال برگزاری دوره‌های مختلف حتی مسابقات از طریق فضای مجازی که مفید و موثر هم بوده دریچه‌ای جدید به ورزش و کاراته خواهد گشود.

ناظریان اضافه کرد: کاراته و حدود ۴۰ سبک آن در اصفهان قابلیت ارتقای روز افزون دارد که یکی از راهکارهای آن همکاری و هم افزایی با سایر نهادهاست و برای ایم مهم هم برنامه داریم.

جامعه آماری کاراته به همراه سبک‌های آن در استان افزون بر ۱۵ هزار نفر است.

استان اصفهان بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل