مدرس فدراسیون فوتبال: داوران دانش خود را به روزرسانی کنند


مدرس فدراسیون فوتبال: داوران دانش خود را به روزرسانی کنند

یزد- ایرنا - مدرس فدراسیون فوتبال گفت: داوران برای قضاوت بهتر لیگ‌های کشور به صورت مستمر و بهره‌گیری از امکانات مورد نیاز نسبت به ارتقا و به روز کردن دانش خود اقدام کنند.

مجید روغنی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه عامل اصلی موفقیت داوران داشتن مراتب علمی و آمادگی جسمی و روحی در میان آنهاست، افزود: برای توفیق بیشتر باید روز به روز نسبت به فراگیری علم داوری بر اساس آخرین یافته‌های جهانی اقدام کرد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی داورانی می‌توانند در کار مهم خود که قضاوت لیگ‌های مختلف کشوری است موفق باشند و روز به روز جایگاه خود را در سطح کشور ارتقا دهند که لحظه‌ای دست از دانش افزایی برندارند و به دنبال فراگیری بیشتر باشند.

این مدرس رشته فوتبال از یزد و ناظر داوری لیگ‌های کشور اظهارکرد: در وضعیت حال که برگزاری دوره‌های آموزشی دانش‌افزایی و ارتقای حضوری به خاطر شیوع کرونا غیرممکن است، فضای مجازی بستر مناسبی است که داوران از آن استفاده کنند.

روغنی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوب علمی همواره برای فراگیری و همچنین انجام تمرین برای حفظ آمادگی جسمی وجود دارد از داوران برای بهره‌گیری از تمامی امکانات مورد نیاز خواست برای توفیق بیشتر به نحو مناسب از آن استفاده کنند.

وی تاکنون علاوه بر تدریس کلاس‌های مختلف در سطح کشور به عنوان ناظر داوری لیگ یک و برتر فوتبال ایران فعالیت ادامه دارد .

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت افزون بر ۲۰۰ داور در رشته فوتبال دارد که از این تعداد ۵۰ نفر آنها قضاوت لیگ‌های کشوری را بر عهده دارند.

همچنین به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد ۹۹۵ نفر بستری شدند.

معاون وزیر بهداشت گفت: تاکنون ۲۱۲ هزار و ۱۷۶ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و سه هزار و ۳۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۹۷ هزار آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همانند روزهای گذشته شرایط خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی قرمز است و استان های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد