اجرای 41 طرح اقتصادی جهش تولید در لرستان


اجرای 41 طرح اقتصادی جهش تولید در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری لرستان گفت: 56 طرح جهش تولید در استان تعریف شده که از این مجموع 41 طرح در حوزه اقتصادی اجرایی می شود.

محمدحسین جناب روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای اجرای طرح های جهش تولید ۸۰ طرح از طرف استان معرفی شد که پس از استعلام از این مجموع ۴۱ طرح اقتصادی و ۱۵ طرح عمرانی تایید شد.

وی اظهار داشت: مجموع طرح های پیش بینی شده جهش تولید ۱۰ هزار و ۱۶۶ نفر فرصت شغلی در استان ایجاد می کنند.

جناب ادامه داد: در این راستا بیش از سه هزار و ۹۴۳ میلیارد تومان به ارزش تولیدات استان افزوده می شود و حجم سرمایه گذاری در این زمینه یک هزار و ۷۱ میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان به علاوه ۶ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۵۰۰ دلار خواهد بود.

وی بیان کرد: این طرح ها در حوزه های خدمات، صنعت و کشاورزی در سطح استان اجرا می شوند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری لرستان با بیان اینکه مجموع طرح های جهش تولید در استان دارای ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی هستند ادامه داد: از این مجموع ۲۵ طرح در حوزه صنعت، ۶طرح گردشگری، پنج طرح جهاد کشاورزی، یک طرح شیلات، ۲ طرح توزیع برق، یک طرح پارک علم و فناوری، یک طرح بسیج سازندگی در حال اجرا است.

وی گفت: سهم تسهیلات سرمایه در گردش طرح های صنعت و معدن ۱۱۷ میلیارد تومان، سهم سرمایه ثابت ۳۳۳ میلیارد تومان و سهم ارزی این طرح ها ۵۳۲ هزار و ۵۰۰ دلار است.

جناب اظهار داشت: در حزوه طرح های گردشگری استان هفت میلیارد تومان،جهاد کشاورزی ۳۸ میلیارد تومان و شیلات ۳۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری لرستان گفت: ۴۰۸ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۵۳۲ هزار و ۵۰۰ دلار در راستای سرمایه گذاری۴۱ طرح اقتصادی جهش تولید استان اختصاص یافته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید