فرمانده نیروی هوایی ارتش: دشمنی کشورهای سلطه گر جهان با ایران همیشگی است


فرمانده نیروی هوایی ارتش: دشمنی کشورهای سلطه گر جهان با ایران همیشگی است

بوشهر- ایرنا- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از روز اول بهار فجر و انقلاب اسلامی شرایط تحریم و دشمنی کشورهای سلطه‌گر با نظام جمهوری اسلامی وجود داشته است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در آئین جشن دانش آموختگی خلبانان هواپیمای شکاری و پهباد این پایگاه این پایگاه افزود: علت این دشمنی این است که ایران در برابر جنگ، تهدید و تحریم سر فرود نیاورده و همیشه در جبهه حق بوده است.

وی بیان کرد: حضور صلح طلب ایران در منطقه همیشه ملموس و صلح دوستانه بوده و نیروهای نظامی با آمادگی رزمی و غیرت اجازه هرگونه بد اندیشی در آسمان و آب و خاک ایران عزیز را به دشمن نخواهند داد.

نصیرزاده ادامه داد: در تمام زمینه‌ها دفاع مقدس به عنوان الگویی بسیار برجسته و کارآمد بوده است و باید با تمام توان روی تولیدات داخل کار و سرمایه گذاری و آینده خود را ساخت.

وی اضافه کرد: تهدیدهای امروز با تهدیدهای دوران دفاع مقدس فرق می‌کند و دشمن در تلاش است با هجمه‌های فرهنگی به دنبال فروپاشی خانواده‌ها از طریق فضای مجازی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای نظامی به خصوص افسران جوان بایستی از این آسیب‌ها دوری کنند و راه حل مقابله با این آفت اجتماعی، ساده زیستی و ازدواج به موقع است.

وی ادامه داد: فرهنگ غربی به دنبال تغییر سبک زندگی و مسموم کردن سبک زندگی اسلامی و ایرانی است و ما به عنوان یکی از نیروهای نظامی کشور اسلامی می‌بایستی به هیچ عنوان نقطه ضعفی در این زمینه نداشته باشیم.

نصیرزاده خطاب به افسران جوان گفت: شما در منطقه حساس خلیج فارس که بسیار مورد اهمیت است حضور دارید و دشمن روی این منطقه کار می‌کند ما نیز به عنوان نظامیان کشور و متولیان تأمین امنیت باید با قدرت و جدیت در این زمینه کار کنیم.

وی تاکید کرد: نیروی هوایی باید در حفظ، نگهداری و ارتقای تجهیزات کوشا باشند و به درستی از تجهیزات موجود، نهایت بهره برداری صورت پذیرد.

نصیرزاده ادامه داد: ناامیدی یکی از بزرگترین آفت‌هاست و یکی از راه کارهای دشمن برای تضعیف نیروهای نظامی است و انضباط و حفظ روحیه از بهترین راه کارهای مقابله با این آفت است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی به خصوص ارتش باید به نظم و روحیه خود افتخار کند، گفت: اتحاد وهمدلی، نظم، فرهنگ سازی، انجام امور سازمانی به نحو احسن باید هر روز بهتر از دیروز در نیروی هوایی اجرایی شود.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی نیز گفت: ما سال هاست در خصوص آموزش خلبانان و کارکنان فنی از بیگانگان بی نیاز شده ایم.

امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده افزود: بنابر نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید، تمام تلاش مجموعه پایگاه بر این است که تولید در حد مقدورات رونق داده شود و یکی از این گام‌ها، بحث آموزش خلبانان و تلاش بر بهینه سازی این آموزش‌ها و تولید محتوای آموزشی مفید و موثر برای خلبانان تحت آموزش است.

در پایان فرمانده نیروی هوایی از بخش های مختلف پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر بازدید کرد ِ

امیر سرتیپ نصیرزاده از میدانهای در دست ساخت پایگاه، کارگاه تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده قرارگاه زیستی، نقاهتگاه پیش بینی شده برای مداوای مبتلایان احتمالی بیماری کرونا، یگان‌های عملیاتی و پشتیبانی پایگاه شکاری شهید یاسینی بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس