کرونا کار دست پرسپولیس و سازمان لیگ داد ؛ پوکر قهرمانی روی هوا ؟!


مهرزاد خلیلیان، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: شاید در جلسه هفته آینده این ستاد، تصمیم جدیدی برای رقابت‌های ورزشی بگیریم. نوشته کرونا کار دست پرسپولیس و سازمان لیگ داد ؛ پوکر قهرمانی روی هوا ؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کرونا کار دست پرسپولیس و سازمان لیگ داد ؛ پوکر قهرمانی روی هوا ؟!

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی‌ ورزشی: اگر شرایط مهیا نباشد لیگ برتر را تعطیل می کنیم
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | ۶:۰۰

کرونا کار دست پرسپولیس و سازمان لیگ داد ؛ پوکر قهرمانی روی هوا ؟!

مهرزاد خلیلیان، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: شاید در جلسه هفته آینده این ستاد، تصمیم جدیدی برای رقابت‌های ورزشی بگیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرزاد خلیلیان ، سرپرست فدراسیون پزشکی‌ ورزشی در خصوص آزمایشگاه‌های معتبر برای این نهاد در خصوص تست‌های کرونا ، اظهار داشت:

لیست آزمایشگاه‌های مورد تایید را از وزارت بهداشت دریافت کردیم و اسامی را به تمامی فدراسیون‌ها ارسال کرده ایم. فدراسیون‌ها برای ادامه و یا محدودیت مسابقات می‌توانند تصمیم‌گیری کنند. در مجموع پاسخگویی برای ادامه و یا توقف رقابت‌ها، با فدراسیون‌ها است.

خلیلیان ادامه داد:

پاسخ تست‌ها در برخی آزمایشگاه‌ها ۴۸ و در برخی ۷۲ ساعت است. آز‌مایشگاه‌هایی هم داریم که صبح تست می‌گیرند و عصر پاسخ می‌دهند. اما باید قبول کنیم که در برخی از استان‌ها محدودیت‌هایی داریم.

او درباره اطلاعیه سازمان لیگ که برگزاری رقابت‌های فوتبال را منوط به اجازه ستاد مقابله با کرونا در ورزش کرده است، گفت:

این اطلاعیه را دیدیم. مجوزی که پیش از این از ستاد مقابله با کرونا برای رقابت‌های ورزشی گرفتیم، در شرایط خاصی بود. اگر سازمان لیگ بتواند به تعهدات خود در موضوع نظارتی عمل کند، می‌تواند رقابت‌های لیگ را ادامه بدهد. اما اگر ببینیم که دچار مشکلات جدیدی شده‌ایم، قطعا در جلسه‌ای که هفته آینده برگزار می‌شود، تصمیمات جدیدی می‌گیریم.

خلیلیان درمورد تفاوت آمار اعلام شده مبتلایان به کرونا در ۲ باشگاه استقلال و فولاد با واقعیت، گفت:

هنوز گزارشی به ما واصل نشده است. به همین دلیل سازمان لیگ خودش تصمیم‌گیری می‌کند و بعد از تصمیم سازمان لیگ ما می‌توانیم رسیدگی کنیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش درباره احتمال ایجاد محدودیت‌های جدید در مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد:

سعی کردیم ورزش‌هایی که خطر کمتری دارند را بازگشایی کنیم و همچنان، سلامت، اولویت اول ما است، اما باید بدانیم که معیشت هم اولویت ورزشکاران است.

پی نوشت:

با این وضعیت گویا باید گفت کرونا باز هم ممکن است کار دست پرسپولیس و مسئولان سازمان لیگ ( برای تمام کردن لیگ نوزدهم ) بدهد. باید دید پرسپولیس و هوادارانش بالاخره به پوکر قهرمانی می رسند یا کرونا مانند بختک به جان آرزو های آنها می افتد.

در دیدستان ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی